מדינה בקלפי: המשבר החריף ביותר

ביזיון במשכן: בגלל החרמת החרדים, כתוצאה מעקנשות ליברמן. בעקובת שנאת נתניהו, אחרי קרבות אגו בין הפוליטיקאים, הכנסת ה-22 התפזרה ונקבע מועד לבחירות שלישיות

יום יום בחירות. איור: מענדי ירוסלבסקי
יום יום בחירות. איור: מענדי ירוסלבסקי

אנו מצויים בעיצומה של תקופה פוליטית סוערת. ליברמן החריב את המערכת השלטונית חברתית, שבה נבחרי הציבורי מחויבים להסכמות "סטטוס קוו" ולהעניק גם למיעוטים, זכויות אדם ותקציבי חינוך ותרבות יהודית. הוא ניסה לכפות על כולנו, שלטון טוטליטרי של המשטר החילוני הקיצוני. משטר דיכוי וחוקי עושק וגזל, שלא יתחשבו בזכויות היהודים שומרי המצוות, להתקיים כאן בדרך התורה וההלכה. "מדינה יהודית ולא מדינת הלכה", הוא מכריז. הנוצרים שללו את הדת היהודית בשם ה"אמונה" בתנ"ך. ליברמן ושאר המפלגות האנטי דתיות, מבקשים "לעקור את הכל" כלבן הארמי, בשם ה"מדינה היהודית". הוא לא יודע שאין מדינה ואין יהודית בלי הלכה יהודית. יש כאלו שמנצלים את ההזדמנות שנוצרה, בתוהו ובוהו השלטוני, כדי להילחם נגד התורה ביתר שאת וביתר עוז. אלה המתבוללים וארגוני השמאל שאיבדו את הרלוונטיות שלהם בארה"ב המתבוללת, בעידן שלטונו של טראמפ, משקיעים עכשיו את עיקר המאמצים להילחם בחרדים ובדתיים, בארץ הקודש. המטרה ברורה: התבוללות שם ומחיקת היהדות כאן.

לא פעם ניסו המתבוללים לחולל שינוי בשיטת הגיור בארץ, כדי להגיע במהירות אל המטרה לשמה הם פועלים כל השנים. עד כה הניסיונות שלהם כשלו. אך אם מדינת ישראל לא תגיע להכרעה פוליטית בבחירות, הגיור היהודי יימחק תחת שלטון הפקידים והמשפטנים.

המאבק שליברמן הוציא את כולנו, הוא על כל הקופה. המתבוללים שולטים בכספם, בכל צמרות המפלגות החילוניות. כבר בתחילת דרכה של התנועה הרפורמית היא התנגדה ליישוב היהודי בארץ הקודש. היא אף השמיטה מסידור התפילה כל אזכור של תפילה לשיבת ציון וארץ ישראל. צאצאיהם המתבוללים גילו פתאום את ארץ ישראל ומבקשים להתפלל בסמוך לשריד בית מקדשנו, בערבוביה. הם מציגים עמדה תיאולוגית הקרובה יותר לנצרות מאשר ליהדות.

על פי מחקרי עומק שנעשו בקרב יהודי צפון אמריקה, אחוזים גבוהים עושים את יום כיפור כיום חול רגיל, אוכלים חמץ בפסח ומתבוללים בין האומות רח"ל. אין שום קשר בין התנועה המתבוללת, אפילו ליהודים החילונים שמכירים ביהדות המקורית – גם אם לא מקיימים את תרי"ג המצוות, מי בזדון ומי בהיותו תינוק שנשבה.

מספרים גבוהים מקרב בני הקהילות המתבוללים, אינם מלים את ילדיהם. לעומת זאת, לכלב אותו הם מגדלים בביתם, הם עורכים חגיגת בר מצווה מפוארת. משכך ברור כי תביעתם לקבל חלק ברחבת הכותל, המקום המקודש ביותר לעם היהודי, ולהכיר בגיורי הסרק שנעשים על ידם, יש לה מטרה אחת: לקעקע את יסודות הדת היהודית.

במשך שנים, שמרו חברי הקהילה על ריחוק מהקהילה האורתודוכסית. היהדות הנאמנה כאבה את התרחקותם של רבים מבניה, אך עמדה חסרת אונים אל מול ההתבוללות. היהדות הנאמנה הצליחה להציל את בניה ולקרב תינוקות שנשבו אל היהדות. כיום, עומדת התנועה המתבוללת, על מסלול המלחמה נגד העם היהודי, המאמין בתורה ובבורא עולם.

השארת תגובה