מפעל ייצור של אלקטרה מגיע לאשקלון

המפעל שיוקם באזה"ת הדרומי של אשקלון יתפרש ע"פ 32 דונם, יעסיק מאות עובדים ומהנדסים שיפתחו וייצרו מערכות קירור, חימום ומשאבות חום מתקדמות שישווקו בשוק המקומי והגלובלי. היקף ההשקעה נאמד ב- 100 מיליון שקל

הנחת אבן פינה מפעל חדש אלקטרה
הנחת אבן פינה מפעל חדש אלקטרה

אלקטרה מוצרי צריכה, מקבוצת אלקו, מהחברות המובילות בישראל בתחום מוצרי החשמל הביתיים, המיזוג והתקשורת, הודיעה על העתקת מפעל הייצור וההרכבה של מערכות מיזוג אוויר, חימום ומשאבות חום שממוקם בראשון לציון, לעיר אשקלון בהשקעה כוללת של 100 מיליון שקלים.

המפעל שעתיד להיות הגדול והמתקדם מסוגו במזרח התיכון, יתפרש על פני 32 דונם באזור התעשייה הדרומי של אשקלון ויעסיק מאות עובדי יצור ומהנדסים, שיפתחו וירכיבו מערכות קירור וחימום מתקדמות שישווקו בשוק המקומי והגלובלי תחת המותג אלקטרה ומותגים נוספים.

מנכ"ל אלקטרה מוצרי צריכה צביקה שווימר, "כשהגשנו את הבקשה להעתיק את מיקומו של מפעל מערכות הקירור והחימום שלנו מראשון  לציון לאשקלון, אחד השיקולים  שעמדו לנגד עינינו היה טובתם של תושבי האזור. תושבים שחפצים לנהל אורח חיים שגרתי ברמה האישית, המשפחתית והתעסוקתית בדומה לכל תושב אחד במרכז או בצפון הארץ".

עוד ציין שווימר, "לאחר תקופת המתנה קצרה ובעידוד ראש העיר ושר הכלכלה שהאיצו את כל התהליכים הבירוקרטיים, אנחנו מתחילים ביום זה ממש בהקמתו של מפעל מתקדם לפיתוח ולייצור מערכות קירור וחימום לבתים פרטיים, לתעשייה למסחר ולמוסדות ציבוריים. המפעל שבו יועסקו מאות עובדים ומהנדסים ישתרע על פני 32 דונם והוא יהיה הלכה למעשה הגדול בתחומו במזרח התיכון".

"מטרתנו במהלך זה", הוסיף שווימר, "היא להעמיד את אלקטרה בחוד החנית של תעשיית מערכות החימום והקירור העולמית. הביקוש ברחבי העולם למערכות קירור ולמערכות חימום שמבוססות על טכנולוגיית האינוורטר, פרי פיתוחה של החברה,  שובר שיאים מדי שנה. המערכות שיפותחו כאן במפעל  יעמדו בסטנדרטים הגבוהים ביותר ובתקנים המחמירים ביותר הנהוגים ברחבי העולם מה שלבטח יסיע לבסס את אלקטרה כאחת מיצרניות הבוטיק המובילות בתחומה".

השארת תגובה