טיפים לתכנון חופשה בקלות וביעילות תקציבית

חופש בהרים
חופש בהרים

מתכננים חופשה? – כמה טיפים שיעזרו לכם לעשות זאת בקלות ובעיקר ביעילות תקציבית  

* לירן פוליטי, ראש צוות ב Agoda ישראל, פלטפורמת הזמנת החופשות הדיגיטלית

חופשות בחו"ל: יש כאלו שיבחרו בחופשה ארוכה על פני תקופה זו שתכלול את שני המועדים האטרקטיביים כל כך בחו"ל, ויש שיעדיפו בריחה קצרה לסוף שבוע. שתי האפשרויות נראות מסובכות ויקרות. זה מתחיל בחיפוש אחר טיסות זולות ואחר כך איתור מקום הלינה המתאים, תכנון המסלול ועוד. בקיצור, תכנון חופשה נראה בעיקר כמו טרחה רבה, אבל זה לא חייב להיות כך. להלן טיפים שיעזרו לכם לתכנן את הנסיעה הבאה ביעילות, תוך ניצול מרבי של כל שקל שתוציאו.

  1. חסכו זמן וכסף באמצעות חיפוש מקומות הלינה בפלטפורמה אחת: חיפוש אחר חופשה ומקומות לינה עשוי לגזול זמן רב. סוכני נסיעות מקוונים מאפשרים לחפש ולהשוות מספר מקומות לינה בפלטפורמה אחת. פלטפורמות מקוונות רבות מציעות את המחירים הטובים ביותר, באמצעות בינה מלאכותית המסננת את התוצאות בהתאם להעדפותיכם וחופשות קודמות שרכשתם ועוזרות לחיפוש מהיר יותר.
  2. הנאמנות משתלמת: בנוסף להרשמה לקבלת התראות על מבצעי טיסות ומקומות לינה, חשוב להתחבר לחשבון המשתמש שלכם בכל פעם שאתם נכנסים לאתרים המקוונים. בדרך זאת תוכלו ליהנות ממחירים השמורים לחברים בלבד, לרבות הנחות של הרגע האחרון ומבצעים בלעדיים להזמנות ממכשירים ניידים. פלטפורמות הנסיעות המקוונות גם מציעות בונוסים שמתורגמים לחיסכון נוסף. לדוגמה, קבלת החזר או צבירת נקודות זיכוי להזמנה הבאה, וכן קבלת נקודות נוסע מתמיד בגין כל הזמנה בפלטפורמה.
  3. לקוחות החלטיים חוסכים יותר: אחרי שגיבשתם את תכנית הנסיעה, חשוב להזמין בשלב מוקדם וליהנות ממחירים נמוכים יותר. רוב פלטפורמות הנסיעות המקוונות מציעות מגוון חדרים בתעריפים שונים ובהתאמה לסוגי לקוחות שונים. הזמנת מקומות לינה ללא אפשרות ביטול היא בדרך כלל אמצעי מצוין לחסוך כסף, בתנאי שאתם מספיק החלטיים ויודעים שלא תשנו את תאריכי החופשה.
  4. תשלום במטבע מקומי: כאשר שואלים אתכם באיזה מטבע תעדיפו לשלם בחו"ל, ברוב המקרים מומלץ להעדיף את המטבע המקומי אם אתם מתכננים להשתמש בכרטיס אשראי. כך תוכלו להשיג חיסכון נוסף בתעריפי המרות מטבע.
  5. חיסכון באמצעות פיצול הזמנות: כאשר סוגי חדרים שונים באותו מלון מוצעים בהנחות שונות, כדאי לשקול פיצול ההזמנה לשתי הזמנות ובכך להשיג מחיר כולל נמוך יותר. אגודה מציעה למשל את Mix and Save, אפשרות המחשבת עבורכם את השילוב הטוב ביותר של חדרים באותו מלון, אשר יניב את החיסכון הגדול ביותר בחופשה. נכון, זה ידרוש מכם לעבור חדר במהלך השהייה, אבל זה משתלם בהתחשב במחיר המופחת, לא?
  6. תכנון קל יותר עם מקורות השראה: פלטפורמות נסיעות מקוונות מציעות שפע של משאבים, כמו למשל ספריות שלמות של תמונות ומדריכים מפורטים ליעדים שונים. מחפשים את המסעדות הכי טובות בטוקיו או האטרקציות הכי מעניינות בבנגקוק? ניתן להיעזר במדריכי ערים מקוונים או להשתמש במפות אינטראקטיביות כדי למצוא אתרים מעניינים ואפשרויות לעריכת קניות ובילוי במסעדות בקרבת מקום הלינה. כך תייעלו את ניהול הזמן ותוכלו להכין תכנית נסיעה מפורטת.
  7. נצלו את הפיצ'רים המוצעים לאחר ההזמנה, לחוויית חופשה חלקה יותר. היתרונות של פלטפורמות הנסיעות המקוונות לא מסתיימים עם ההזמנה. באפליקציית Agoda למשל, ניתן להזמין את שירות העברות מהשדה למלון או תוך כדי תכנון מסלול הטיול ניתן לעשות שימוש במפות אינטראקטיביות בכדי למצוא למשל אטרקציות סמוכות, מסעדות וכד'.

*הערה: הטיפים מבוססים על הנתונים ההיסטוריים של Agoda.com אך הניסיון בפועל עשוי להשתנות.

השארת תגובה