הגדג'טים החדשים לשתייה חמה

לכבוד יום התה הבינלאומי שייערך השבוע והחורף שמגיע בצעדי ענק, מצאנו 5 מכשירים חדשים שיספקו לכם את חוויית השתייה החמה האולטימטיבית לעונה הקרה

מכונה שתכין קפה מכל קפסולה - Teka _צילום ג'ו לידס
מכונה שתכין קפה מכל קפסולה - Teka _צילום ג'ו לידס

הפטנט שישמור לכם על השתייה חמה בדרך לעבודה

לא הספקתם לשתות את הקפה של הבוקר בבית? צריכים להתרענן בפקק הארוך בדרך לעבודה? כוס תרמית בחיבור USB  תשמור לכם את הקפה או התה חמים לאורך כל הדרך. הכוס התרמית "סמארט מאג" כוללת ידית החזקה גדולה, שוליים מונעי התזה וגוף חימום לשמירת חום המשקה לאורך זמן. הכוס מתחברת לכל שקע USB  או מטען, כולל למצת הרכב, ומאפשרת לשמור על טמפרטורת המשקה לאורך זמן רב.

מחיר: 69 ש"ח

המכשיר שמאפשר לכם לחלוט קפה וגם מתקפל לספל

אוהבים לחלוט את הקפה בעצמכם? לפני מספר שנים הומצא ה-AeroPress שמאפשר לכם לחלוט קפה טעים תוך כדי תנועה. כעת מגיע ה- AeroPress Go ששומר על הרעיון והמכניקה של מערכת ה- AeroPress המקורית ובנוסף גם מתקפל לספל, שיכול לחלוט עד 15 גרם קפה בסגנון אמריקאי בכל פעם. בנוסף ניתן לנקות את הספל בקלות בתוך שניות. מחיר: 32 דולר – לרכישה

שניים באחד: התרמוס שישמיע לכם מוזיקה

אחד מהעקרונות החשובים ביותר ביציאה מהבית הוא היעילות והקומפקטיות. תמיד נחפש לצמצם ולחסוך במקום, בשאיפה להתפשר כמה שפחות על הפריטים שאנו מביאים איתנו לעבודה. זו בדיוק הסיבה, שמוצרי "שניים באחד" אהובים עלינו כל כך. תרמוס פלדת אל חלד בנפח 380 מ"ל משולב עם רמקול בלוטוס W3 יאפשר לכם לבצע שתי פונקציות במכשיר אחד ולהשמיע לחברים במשרד מוזיקה תוך שאתם שומרים על התה חם. בנוסף הוא יחסוך לכם באריזת התיק כדי שתוכלו לחסוך במקום הכרחי.

מחיר: 129 ש"ח

מכונת הקפה שמאפשרת לכם לבחור את הקפסולה הרצויה

יצרני מכונות הקפה דואגים לכך שהן יתאימו רק לקפסולות שלהם. מכונת הקפה החדשה של TEKA  משנה את חוקי המשחק – זו המכונה הראשונה בעולם שמסוגלת להשתמש בכל קפסולה. עם מגוון מתאמים המתאימים לקפסולות של המותגים הפופולריים והאהובים ביותר בעולם, כל מה שנותר לכם לעשות הוא רק לבחור את הכוסות ולשתות.

המכונה מכילה טוחן קפה אוטומטי הכולל 13 דרגות טחינה ומאפשר לחץ של 15 באר, וברזי מים רותחים ואדים. מסך הטאץ' הצבעוני יבטיח שהמשקה ייצא בדיוק כמו שאתם אוהבים, בזכות 30 תכניות שונות של העדפות הטחינה והמרקם של הקפה, ולסיום תכנית לניקוי עצמי ולניקוי אבנית – ואת כל הפונקציות הללו תקבלו בממשק בעברית.

מחיר: 8,950 ש"ח

קפה טורקי מושלם בלחיצת כפתור 

קפה מקפסולה זה טוב וטעים, אבל מה אם אתם מעדיפים קפה טורקי? מכונת הקפה החדשה של חברת Fakir תאפשר לכם לשתות קפה טורקי מושלם בכל רגע ביום שתרצו, על ידי לחיצת כפתור אחת פשוטה. המכונה דואגת לשמור על הקפה בטמפרטורה המדויקת ולהפסיק את תהליך ההרתחה שנייה לפני שהקפה גולש, כך שיהיה בטמפרטורה המדויקת לשתייה. אז אם מתחשק לכם קפה טורקי בכל שעה ביום מבלי לעשות מזה טקס, זו המכונה שתעשה את העבודה בשבילכם.

מחיר: 799 ש"ח

השארת תגובה