הרב נויגרשל ביקר את בוגרי 'נצח יהודה'

שבוע האחרון, התקיים שיעור של הרב מרדכי נויגרשל בבית המדרש של בוגרי היחידות החרדיות בצה"ל. בית המדרש לבוגרים, אשר פועל במסגרת הזמנים הישיבתית, הוקם ע"י ארגון הבוגרים "דרך אחים" של עמותת נצח יהודה והוא מפעיל קשת רחבה של פרויקטים לבוגרי המסלולים החרדיים בצה״ל, בתחומי התעסוקה, מנהיגות ופיתוח אישי, יהדות, קריירה, ועוד.

במהלך השיעור אמר הרב נויגרשל, "בדרך כלל הציבור מחולק לשניים, כאלה שיושבים בבתי מדרש ולא באים במגע עם אף אחד אחר חוץ מבאי בית המדרש… וכאלה שנמצאים מחוץ לבתי המדרש, ואני מדבר גם כאלה ששומרי מצוות, אבל היום ההתחככות עם רעיונות היא כ"כ גבוהה, שאלה שמנסים בעז"ה בהצלחה להיות יוצאים ובאים מבית המדרש החוצה וחוזר חלילה, עשויים להיות אלה שיאירו את כל העולם כולו".

השיעור נערך בהשתתפות הרב יצחק בר חיים, הרב יוסף מלכה – רב בית המדרש, מנכ"ל עמותת "נצח יהודה" יוסי לוי ומנהל ארגון הבוגרים שמעון גולדשטיין.

קהילת הבוגרים של "דרך אחים" הינה קהילה מגובשת ותומכת בעלת השקפה תורנית המשלבת בין צבא, תורה ועבודה תוך שמירת המצוות קלה כבחמורה. שמעון גולדשטיין, מנהל ארגון הבוגרים אומר כי, "קהילת בוגרי מסלולי צבא החרדים הם אנשים שהרחיבו אופקים מעבר לבית המדרש ולישיבה, ועם זאת מחזיקה בהשקפה תורנית איתנה, מכילה ומקבלת אשר יכולה להוות  דוגמא לכלל הציבורים בישראל".

השארת תגובה