האלמנות החרדיות נפשו בנתניה

ביוזמת הרשויות החרדיות: מאות אימהות שהו בנופש מפנק במלון 'גלי צאנז' המשודרג

נוף לים
נוף לים

מאות נשים חרדיות שאיבדו את בעליהן, מכל הריכוזים החרדים ברחבי הארץ, נהנו לאחרונה מחופשה מרגיעה במלון גלי צאנז המחודש בנתניה. הנופש התאגדות של מחלקות הרווחה בבני ברק, ביתר, מודיעין עילית, אלעד וריכוזים חרדים נוספים.

האווירה המיוחדת של מלון גלי צאנז, עם החדרים המהודרים הפונים לעבר גלי התכלת של הים התיכון והטיילת המטופחת המשתרעת בין המלון והים, העניקה לאלמנות החרדיות חופשה חווייתית למנוחה, מרגוע, שינוי אוירה ונסיכת כוחות להמשך ההתמודדות היומיומית.

במסגרת הנופש שכלל שירות של פנסיון מלא במלון 'גלי צאנז' המחודש, נהנו הנשים החרדיות מכניסה חופשית לכל המתקנים המפוארים של המלון, תכניות מרתקות, הרצאות ולו"ז גדוש בפעילויות חווייתיות מעשירות.

הנשים הודו לגב' רותי גלסנר על יוזמתה ופנייתה לראש עיריית אלעד, ישראל פרוש ולסגן ראש עיריית בני ברק, יהושע מנדל מחזיק תיק הרווחה, שבמאמצים משותפים הניעו את ראשי הרשויות ומחזיקי תיק הרווחה שעומדים מאחורי היוזמה הברוכה ולנגיד רבי חיים משה פלדמן מלונדון שהתגייס לסייע לעשרות אלמנות חרדיות מערים נוספות להשתתף בנופש המפנק.

לדברי אחת הנשים ששהו בנופש המפנק "הודות למאמצים של ראשי הרשויות והצוות המורחב יחד עם מנהלי מחלקות התרבות, זכינו לאירוח המפנק שהעניק לכולנו כוחות חדשים וזמן לטעון את המצברים לאתגרים האמיתיים של החיים ועל כך כולנו אסירות תודה".

השארת תגובה