באילת גייסו את ראש עיריית בני ברק

מימין שמואל ליטוב, ניר שמול, חנוך זייברט. צלם אסף לוי (Custom)
מימין שמואל ליטוב, ניר שמול, חנוך זייברט. צלם אסף לוי (Custom)

ראשי עמותת שניר, העוסקת בקידום שוויון הזדמנויות בחינוך ובתרבות, מבלים בימים אלו בוועידת עיר הנדלן, המתקיימת עד היום (יום חמישי) באילת,  במטרה לגייס כספים ולחשוף את התכנית החינוכית של העמותה בפני ראשי הערים שהגיעו לוועידה.

מנהלי העמותה ובראשם מייסד העמותה ניר שמול,  מבעלי חברת שניר,  וחברי הועד המנהל של העמותה, ביניהם יזם הבנייה מבעלי חברת אלמוג יקי אמסלם, איתמר פיטל מנכ"ל חברת הפרסום של תעשיית הנדל"ן Re Marketing הציגו בוועידה לראשונה בדוכן  את הגלויות מפרויקט הגלויה הסודית של יריד צבע טרי.

אורחי הועידה שהתלהבו מ-250 הגלויות הסודיות רכשו גלויות  במחיר של 180 ₪. "הגלויה הסודית" הינו פרויקט דגל חברתי של יריד צבע טרי בו מוצגות למעלה מ-1000 עבודות איור מקוריות בגודל גלויה, של מאיירים ואמנים בעלי שם לצד מאיירים ואמנים צעירים וסטודנטים.

הכסף מרכישת הגלויות הינו תרומה לעמותת שניר. רק לאחר הרכישה גילו באי הועידה מי האמן שאת יצירתו רכשו.

בנוסף חשפו בכירי  העמותה את הפרויקט "אדריכלים למען עמותת שניר" במסגרתו אדריכלים שלחו הדמיה מודפסת נבחרת שלהם עם פרטי הקשר שלהם והלוגו. ההדמיות הוצגו בעמדה של עמותת שניר ויזמים שתרמו לעמותה זכו לקבל הדמיה אותה רצו במתנה ולאחר מכן יכלו ליצור קשר עם אותו קבלן שאת ההדמיה שלו בחרו.

תור ארוך נרשם מול הדוכן של עמותת שניר במלון רויאל ביץ ועשרות אנשים עמדו וצפו בסרטון התדמית של העמותה, רכשו גלויות סודיות, בחרו הדמיות ותרמו לעמותה ולפעילותה החינוכית המבורכת.

ניר שמול אף ניצל את הזמן לבדוק  שיתופי פעולה של העמותה, בין היתר עם ראש עיריית בני ברק חנוך זייברט ומנכ"ל העיר שמואל ליטוב.

השארת תגובה