סדנאות לנוער בסיכון בשיתוף העירייה ומכבי

שיתוף פעולה של מכבי שירותי בריאות ועיריית בני ברק הוליד סדרת הרצאות לקיום אורח חיים בריא ותקין לקבוצות של נערים בסיכון

מנכ"ל מכבי רן סער
מנכ"ל מכבי רן סער

במסגרת שיתוף פעולה של מכבי שירותי בריאות עם עיריית בני ברק והרשות הלאומית למניעת התמכרויות, החלו השבוע במכבי להעביר סדרת הרצאות לקיום אורח חיים בריא ותקין לקבוצות של נערים בסיכון. ההרצאות מועברת על ידי ד"ר איתן ברגנר – מנהל רפואי של מרחב בני ברק ורופא משפחה. התכנית בנויה על פי נושאים שונים שכל מפגש מתייחס לנושא ספציפי, והן נמסרות בכל פעם במסגרת אחרת ובליווי מתאם קשרי קהילה הרב יוסף בינדר ובשיתוף היחידה לנוער בסיכון בעיריית בני ברק.

לדברי מנהל מרחב בני ברק ב"מכבי שירותי בריאות", מר אליהו עובדיה, "מכבי שירותי בריאות" במרחב בני ברק רואה עצמה חלק מהקהילה ופועלת להשתלבות ולתרומה משמעותית בקידום אורח חיים בריא בקהילה. תכנית זו היא חלק משיתוף פעולה מתמשך של מכבי מרחב בני ברק בקהילה, להעמקת הקשר, הנחלת ערכי בריאות נכונה, וקידום בריאות במארג החיים הקהילתיים.

בשנה הקרובה אנו מעצימים את הפעילות שלנו בעיר, לקראת חנוכת המרכז הרפואי הגדול ברחוב רבי עקיבא שיביא למהפך בכל הקשור לשירותי הרפואה בבני ברק".

"מכבי שירותי בריאות" מובילה בבני ברק, כאשר למעלה ממחצית מתושבי העיר מבוטחים במכבי שירותי בריאות. בנוסף, כל הסקרים שנערכו בעיר, ובראשם הסקר המוביל- סקר ברוקדייל,  מעידים על שביעות רצון גבוהה מהשירותים הרפואיים של מכבי. בסקר שביעות רצון מקיף שנערך בעיר נמצא כי מכבי מובילה בפער משמעותי על הקופות האחרות. רוב הנשאלים ציינו כי מכבי היא הקופה הטובה בעיר עם רמת השירות הגבוהה ביותר. בעיני מבוטחיה יתרונותיה הבולטים הם: פריסה ומקצועיות רפואית. נתונים אלו מחייבים אותנו לפעול למען המבוטחים ולמען הקהילה.

בניית המרכז הרפואי החדש של מכבי בבני ברק הולכת ונשלמת, ובחודשים הקרובים יחל לפעול מרכז הרפואי החדש והמרשים של מכבי שירותי בריאות ברחוב רבי עקיבא בבני ברק.

המרכז הרפואי החדש של מכבי ברחוב רבי עקיבא פינת רחוב ירושלים מתפרס על פני כ-6,000 מ"ר ויכלול את הטכנולוגיה המתקדמת ביותר עם השירותים הרפואיים הטובים ביותר, מרכז אשפוז יום, מעבדה ומכונים קרוב לבית. פתיחתו תאפשר לחברי מכבי ליהנות מחוויית שירות מתקדמת עם טובי הרופאים, בבניין חדש ומרווח עם מכשור וטכנולוגיה הכי מתקדמים. בין היתר יהיו במרכז הרפואי החדש מוקד חרום בשעות הערב, מכון שמיעה, מכון לריפוי בעיסוק פיזיקלי למבוגרים, יורחבו שירותי מכון הלב והסוכרת ועשרות רבות של חדרי רופאים מומחים. כל זאת על מנת להנגיש את השירותים הרפואיים לקהילה, מבלי שזו תצטרך לצאת מהעיר.

השארת תגובה