50 מליון שקל ל'רחוב ירושלים' בצפת

הדמיה מתוכנית רחוב ירושליים צפת
הדמיה מתוכנית רחוב ירושליים צפת

רגע לפני שהעיר צפת יוצאת לפרויקט הענק ואולי אחד המשמעותיים בתולדותיה, הודיעו בעיריית צפת כי יקיימו מפגש מיוחד בו ייקחו חלק בכירי עיריית צפת, משרד האדריכלים 'עירית ודרור אדריכלות' ובעלי העסקים בו יוצגו לראשונה התוכניות עליהם עמלו בעיריית צפת במהלך השנה האחרונה, מאז נכנס ראש עיריית צפת שוקי אוחנה לתפקידו.

מדובר בתוכנית רחבת היקף הנאמדת בסכום של כ-50 מיליון שקלים בשיתוף פעולה של עיריית צפת, משרד התיירות וקק"ל. התוכנית כוללת חידוש טבעת רחוב ירושלים, מהסראיה לעבר מרכז צליל, המדרחוב, בניין העירייה ועד המכללה.

התוכנית הרחבה שתוצג במלואה לראשונה במפגש שיתוף ציבור, שיתקיים ביום שלישי, 10.12 בשעה 16:00 בהיכל התרבות בית יגאל אלון כוללת החלפת כל החזיתות בציר זה לחזיתות אחידות, שילוט אחיד, תשתיות תאורה מים וחשמל, ריצוף, יצירת מרפסות נוף ועוד.

הפרויקט עתיד להפוך את אזור המסחר והבילוי המרכזי כיום בצפת ממיושן לכזה המותאם לעידן הנוכחי, מזמין, נעים וחדשני המעניק ללקוח חווית קניה מזמינה ונעימה ובהתאם לאופי החדש שעתיד לקבל אזור זה. במסגרת הפרויקט יבוצעו התאמות גם של נגישות וכדומה. משרד האדריכלים 'עירית ודרור אדריכלות' נחשב לאחד המובילים בארץ בתחום זה. המשרד מתמחה בתהליך של התחדשות, שיתוף ציבור וגיבוש תכנית מוסמכת באמצעות סדרת מעגלי משוב עם בעלי עניין והינו היחיד בעל ההסמכה העולמית 'שאררט'.

ראש עיריית צפת שוקי אוחנה ציין: "לאחר חודשים רבים של תכנון, פעילות לגיוס תקציבים ומחשבה רבה גיבשנו תכנית מרשימה השומרת על אופייה של צפת ומבצעת התאמות ומעניקה מענה לציפייה של הלקוח וחווית הקנייה הנדרשת ב- 2020. יחד עם הסוחרים נבצע התאמות אחרונות ונצא לדרך עם התוכנית החשובה שעתידה לאושש את המסחר בצפת ולהצעיד את העיר קדימה".

השארת תגובה