מגמות בפרסום במדיה החברתית

דיגיטל
דיגיטל
כל מה שאתה זקוק לו באינטרנט

מקדם אתרים מקצועי הוא מקדם שעומד עם היד על הדופק בכל מה שקשור לקידום בגוגל ולמדיה החברתית. ומכיוון שאי אפשר להפריד בין קידום אתרים ברשת האינטרנט לקידום במדיה החברתית, על המקדם ללמוד את כל המגמות העיקריות כדי להתאים את האתר אל הדרישות הנוכחיות ולעזור ללקוח שלו להיות הראשון בקרב מתחריו.

להכיר את מגמות הפרסום במדיה החברתית של 2020

 שיווק במדיה החברתית נתון לשינויים תמידיים. אלה כמה מבין השינויים שיש לשים אליהם לב:

  • הסתרת ה"לייקים" בפייסבוק ובאינסטגרם – אולי אחד השינויים הבולטים יותר לקראת שנת 2020. פייסבוק ואינסטגרם רוצות למנוע מצב של לייקים מזויפים, תחושות קנאה ותחרותיות בין המשתמשים, והעיקר – ליצור תמונה אמינה. כך שהיחידים שיוכלו באמת לראות את הלייקים הם בעלי הפוסטים ולא הגולשים עצמם. אם בעבר, אפשר היה לראות את כל אלפי הלייקים שקיבל עסק גדול, היום יצטרכו הגולשים להתמודד עם מציאות חדשה.
  • שיווק "מפה לאוזן" – בזמן הקרוב נראה כנראה יותר המלצות "מפה לאוזן" של גולשים ברשתות החברתיות. בעלי השפעה בתחום המותגים בדרגות השונות יוכלו לחוות את דעתם ולהמליץ לגולשים על שירות זה או אחר.
  • להתאים את התוכן לצעירים – כמו תמיד, יותר צעירים, בגילאי 16-24 בעיקר, משתמשים ברשת החברתית. אם יש לכם מוצרים שמדברים אליהם, כדאי לנצל את נוכחותן של הרשתות החברתיות ולשווק אותם.
  • שימוש בסרטונים – סרטונים קצרים, ערוכים היטב ועם מסר פשוט וברור מדברים תמיד אל לב הקהל. פנו אל הרגש, הראו להם את יתרונות המוצרים והשירותים שלכם.
  • לפנות לרשתות מסורתיות פחות – לצד רשתות חברתיות גדולות כמו פייסבוק, אינסטגרם או טוויטר, תוכלו לפנות גם לרשתות ממוקדות יותר כמו פינטרסט. כי שם מוצאים גולשים רבים דברים שמעניינים אותם.

משיגים תוצאות מיידיות עם גוגל אדוורדס

לצד קידום ברשתות חברתיות, כדאי לנסות גם את קידום בגוגל אדוורדס. מדובר בקידום מהיר ואיכותי שיוכל להוביל אתכם בדרך אל ההצלחה. בזכות הכלי האיכותי של גוגל תוכלו לקבל יותר פניות רלוונטיות, שיחות טלפון מלקוחות וביקורים בחנות המקוונת שלכם, אם יש. אבל לפני הכול, חשוב לקדם את עצמכם בגוגל אדוורדס בדרך הנכונה.

אחד הדברים שאתם כדאי להתחיל, הוא לבצע חקר מילות מפתח כדי להחליט אילו מילים כדאי לקדם ואילו ביטויים יביאו אליכם את הגולשים. כמו כן, חשוב להשקיע בעמוד הנחיתה מבחינת עיצוב והמסר שאתם מעוניינים להעביר. זכרו כי המודעה צריכה לגרום לגולשים לפנות דווקא אליכם. מיותר לציין שדף הנחיתה שלכם צריך להיות מותאם לנייד. מעבר לכך, גוגל מאפשרת לבצע מגוון רחב של שירותים כמו מדידת המרות, יכולות פרסום בחיפוש (שימוש במודעות טקסטים), יכולות פרסום במדיה (תמונות, סרטונים) ועוד.

לא יודעים מה לעשות? פנו למקדם אתרים

אם יש לכם עסק שאתם מועניינים לקדם במדיה החברתית ובגוגל אדוורדס ואינכם יודעים מהיכן להתחיל, חשוב לפנות למקדם אתרים. איש מקצוע זה מכיר היטב את השוק ויכול לסייע לכם בניסוח פוסטים, מודעות לגוגל אדוורדס וכדומה. כמו כן, מקדם אתרים מקצועי עוקב אחר ההצלחה שלכם, ודואג לשפר ביצועים כשצריך.

פתחתם עסק? חברת הקידום Winner Marketing  מציעה לכם מגוון רחב של שירותים איכותיים, כמו פרסום ממומן בגוגל ובפייסבוק ובניית אתרים, ומובילה אתכם להצלחה הגדולה.

השארת תגובה