שפטל ננזף על נאומו בעצרת התמיכה

לאחר שבנאומו בעצרת הימין כינה עו"ד יורם שפטל את מנדלבליט וניצן "ראשי הנחש" ותקף את ממסד הפרקליטות, זומן העו"ד ואיש הימין לשיחת הבהרה בתחנת הרדיו בו מעביר את תכניתו הקבועה

שפטל
שפטל

עו"ד יורם שפטל ננזף על ידי הנהלת תחנת הרדיו 103FM לנוכח דברים שהשמיע בנאומו ביום שלישי האחרון בעצרת התמיכה בראש הממשלה נתניהו, בהם תקף בחריפות את ראשי הפרקליטות.

אור צלקובניק מנכ"ל התחנה פנה לשפטל ואמר לו כי הופתע מהעובדה שבחר לשאת דברים בעצרת הימין ביום שלישי. צלקובניק הבהיר, כי הוא איננו מבקר את החלטתו של שפטל להשתתף בהפגנת התמיכה אלא בהחלטתו לנאום בה. "הופתעתי לגלות על השתתפותך כנואם מרכזי בעצרת הפוליטית שנערכה בשלישי. צר לי שכמגיש תכנית אקטואליה קבוע לא השכלת להבין שהשתתפות כזאת מחייבת בדיקה או תיאום מראש עם התחנה, ואכן, קיבלנו תלונות רבות בעניין זה".

צלקובניק הבהיר את עמדתו כי אין מקום להתקפות אישיות נגד בכירי מערכת המשפט, "למניעת אי הבנות, אבהיר שאין מקום להתקפה אישית את היועץ המשפטי מנדנבליט ואת הפרקליטים ניצן ובן ארי מעל גלי האתר של רדיו 103FM. לצערי עליי להבהיר מראש שהפרה של הוראות אלו תאלץ אותי לנקוט צעדים ניהוליים חריפים". אמר.

כזכור, בנאומו בעצרת תקף שפטל את מנדלבליט וניצן אותם כינה "ראשי הנחש". כשהוא מוסיף, כי "הממסד המשפטי כולו עומד מאחורי קשר שתיקה באמצעות צווי איסור פרסום כדי לא לחשוף את התמונה האמיתית, המזוויעה, לפיה מנדלבליט עבר עבירות פליליות ברורות"

3 תגובות
  1. שיזהר לו מנהל התחנה, התחנה תוחרם אם יגזים.

  2. יורם שפל . . .

  3. מה זה סתימת הפיות הזאת? איפה הדמוקרטיה? מזכיר את רוסיה בזמניה החשוכים

השארת תגובה