גרינברג: "מביאים את הילדים לרמות הכי טובות"

ראש העיר רמי גרינברג, הגיע בליווי הצוות המקצועי לסיור מיוחד בגני הילדים של רשת מעיין החינוך התורני בעיר, הביקור התקיים על רקע המעבר של הגנים למבנים חדשים

גני ילדים מעיין החינוך התורני פתח תקווה - צילום יחצ (2)
גני ילדים מעיין החינוך התורני פתח תקווה - צילום יחצ (2)

עם המעבר של 'גן קוקוס' מרחוב הקונגרס לרחוב זרח ברנט במתחם חדש, הגיע ביום שישי האחרון ראש העיר רמי גרינברג לסיור מיוחד במקום, יחד עם מנכ"ל רשת מעיין החינוך התורני בפ"ת, הרב יוסף בוסו ומנהלת הגנים של הרשת רות אזולאי. לראש העיר ציפתה הפתעה במקום, כאשר הורי התלמידים הגיעו להודות לו על הסיוע והמעבר של הגן למתחם חדיש.

ראש העיר ציין כי: "אני רואה פה השקעה רבה מאוד בתלמידים, זה משמח לראות שבעיר שלנו יש גני ילדים ומוסדות חינוך שמביאים את הילדים לרמות הכי טובות כדי שיהיו אזרחים טובים וזה בסופו של דבר, מה שתורם למדינה. ההשקעה הרבה שלכם בחינוך של הילדים. יישר כח לרב יוסף בוסו מנכ"ל רשת גני מעיין החינוך התורני בעיר ולכל צוות הגננות על ההשקעה הרבה בילדי העיר"

גרינברג גם אמר, כי הושקעו מאמצים רבים ועבודה רבה בגן זה וכי העבודה טרם הסתיימה "אנחנו הולכים להשקיע בחזית של הרחוב כדי שהכל יהיה כאן מסודר כמו שצריך לתושבי השכונה וכמובן לילדי הגנים"

ראש העיר ביקר גם בגן הילדים ברחוב אסף שמחוני ושמע את המצוקה בשטח. בסיום הסיור הודה הרב יוסף בוסו מנכ"ל רשת מעיין החינוך בעיר לראש העיר על העזרה והסיוע שלו למוסדות החינוך בעיר.

השארת תגובה