חובה בכל מלתחה: הפריטים החמים לחורף הקרוב

בית האופנה GOLBARY משיק קולקציית סריגים ומעילים לחורף הנוכחי • כל סוגי הסריגים והמעילים מככבים השנה בחנויות הרשת • אז, אם את רוצה חורף יפה כנסי עוד היום ותתחדשי!

בקור העז של חודשי החורף, עם או בלי גשם, מה שבטוח מלתחת החורף תצטרך להתחדש בפרטי לבוש שאי אפשר בלעדיהם: סריגים ומעילים.

מעצבי בית האופנה GOLBARY ליקטו בקולקציית חורף 2020 את הטרנדים המובילים בקולקציה מגוונת של סריגים ומעילים המתאפיינים בנוחות ואיכות, לשימוש יום יומי ובסגנון המתאים לכל אישה: המראה המינימליסטי, נקי ומחויט, עם פרשנויות ואלמנטים מעניינים.

בגזרת המעילים: אפשר לראות שהמעיל הפך מפריט משלים, לפריט המרכזי באאוטפיט והוא ללא ספק הופך העונה הקרובה ל"סטייטמנט". בית האופנה גולברי מציע מבחר מעילים המיועדים לכל מטרה, ממעילי פרווה עמוסי נוכחות ועשירים בסטייל במבחר צבעים ועד מעילי פוך המיועדים ליום יום במגוון רחב של צבעים אופנתיים: ורוד, כחול ושחור. כמו כן ניתן למצוא מעיל פרווה מנומר, מעילי קווילט המשלבים אלמנטים מעולם הספורט, מעילים קצרים המדגישים את קו המותן, מעילים ארוכים העוטפים all over, מעילי צמר ובוקלה- בגזרות "אוברסייז" טרנדיות ועוד.

בגזרת הסריגים: העונה מככבים הסריגים העשויים מבדים רכים ונעימים הכוללים גם שמלות סריג. הסריגים משלבים אלמנטים עם טוויסט המשדרגים את הפריטים, כמו: אבנים, פנינים, הדפסים ועוד. בנוסף, יככבו סריגי אוברסייז המשלבים צווארוני קשירה וקפוצ'ון, סריגי פסים עם צווארוני V וצווארוני סירה, סריגים המשמשים כעליוניות, קרדיגנים שכמיות ועוד. כמו כן ניתן למצוא סריגים מיוחדים כמו: סריגים עם פתחים בכתפיים, סריגים עם ניטים או פייטים, שילובי פונפונים, סריגים עם שרוולי פעמון ועוד.

טווח מחירים קולקציית הסריגים ומעילים לחורף 2020: סריגים: החל מ-99.90 ₪, שמלות סריג: החל מ- 199.90 ₪, מעילים: החל מ- 299.90 ₪, קרדיגנים החל מ – 199.90 ₪, שכמיות ועליונות החל מ:249.90 ₪.

טיפ לחורף 2020 מהמעצב הראשי יעקב גולברי: "הטרנד לחורף 2020 הינו סריג עם טוויסט לא צפוי – פתחים בכתפיים או לאורך כל הידיים, שרוולים מנופחים או הדפס מעניין. מומלץ לרכוש סריג אחד כזה בארון בגוון יוצא דופן כמו: ורוד או תכלת, שיקפיץ לכם הופעה שלמה.

תגובה אחת
  1. אני מעוניינת במעיל פרווה ארוך בצבע תכלת מידה l

השארת תגובה