מלכיאלי: מהר חומה יוצאת התורה

מלכיאלי אצל הרב
מלכיאלי אצל הרב

מאות רבות מתושבי שכונת הר חומה והאזור גדשו את שיעורו המיוחד של פה מפיק מרגליות ראש מוסדות 'כאייל תערוג' הרב הגאון רבי אייל עמרמי שליט"א. השיעור הוקדש לזכרו של מרן הראשון לציון רבינו עובדיה יוסף זיע"א, שמינה את הגאון רבי אייל עמרמי שליט"א לשליחו להפצת אור התורה בשכונת הר חומה בירושלים בהקמת מוסדות 'כאייל תערוג'.

מאות הנוכחים האזינו ברוב קשב לדברי התורה והמוסר שהשמיע ראש מוסדות 'כאייל תערוג', ששולבו עם סיפורי מוסר השכל מהליכותיו של מרן הגר"ע יוסף זיע"א, בענייני התחזקות בשמירת תורה ויראת שמים. 'אנחנו ממשיכים את המורשת של מרן, ומפיצים את אור התורה בעל הארץ. מרן היה מכתת את רגליו מעיר לעיר על מנת למסור שיעורי תורה בימים שלא הייתה תחבורה מסודרת. היום ב"ה אנחנו זוכים שבאותו יום אנחנו יכולים למסור כמה שיעורי תורה בערים שונות. לעיתים באותו יום גם בבאר שבע אנחנו מוסרים שיעור וגם בירושלים עיר הקודש', סיפר הגאון שליט"א

אורח הכבוד בשיעור היה חבר הכנסת הרב מיכאל מלכיאלי מש"ס שהשתתף בשיעור המיוחד. לאחר השיעור אמר חבר הכנסת: 'הרב עמרמי זכה שמרן זיע"א סמך עליו את ידיו ונתן לו את הכוח הגדול שהיום הוא מוסר שיעורים להמוני בית ישראל מדן ועד באר שבע. אי אפשר להישאר אדישים שרואים את המפעל הגדול של קירוב ישראל לאביהם שבשמים שהקים הרב עמרמי. ונברך אותו שימשיך לזכות לקיים בפועל ממש את הפסוק 'כי מציון תצא תורה ודבר ד' מירושלים'.

עם תום השיעור הקהל הגדול התאסף לסעודת מצווה שהוכנה על ידי מוסדות 'כאייל תערוג' עם חמין מיוחד ושירה וניגוני דביקות ושירי תשבחות שנמשכו שעה ארוכה. הנוכחים הודו להנהלת המוסדות על השיעור ועל עריכת סעודת המצווה לאחר השיעור וביקשו כי קיום השיעור עם סעודת המצווה יתקיים תמידים כסדרם מידי שבוע על מנת שיכולו להנות מדברי התורה של כבוד הרב שליט"א.

השארת תגובה