הסתיימה מכירת פרויקט בוטיק הנביאים היוקרתי

עסקת ענק של חברת אזורים: מכרה שבע דירות בפרויקט "בוטיק הנביאים" בירושלים בסכום כולל של 30.5 מיליון ₪

בניין בוטיק הנביאים
בניין בוטיק הנביאים

עסקת ענק של חברת אזורים בפרויקט "בוטיק הנביאים" בירושלים במסגרת העסקה מכרה 7 דירות, 6 מהן של 4 חדרים ואחת של 5 חדרים בסכום כולל של 30.5 מיליון ש"ח, זו אחת העסקאות הגדולות שבוצעו בירושלים אל מול רוכש אחד בתקופה האחרונה. פרויקט "בוטיק הנביאים" הוא פרויקט מגורים יוקרתי המתנשא לגובה של 7 קומות, ובו סך הכל 87 יחידות דיור. רחוב הנביאים הפך בשנים האחרונות לאחד ממוקדי הביקוש הנדל"נים בעיר ירושלים, העדות לכך היא מס' הפרויקטים החדשים הרבים שקמים לאורכו של הרחוב, מחירי הדירות ברחוב נעים בין 28-40 אלף שקל למטר.

פרויקט "בוטיק הנביאים" נמצא במרחק הליכה קצרה מהאתרים ההיסטוריים הקדושים, כגון העיר העתיקה ושער יפו, וכן אטרקציות מודרניות, דוגמת המדרחוב הראשי של העיר, רחוב ממילא והקניון התוסס, מסעדות, חנויות ומותגים, גלריות ובתי קפה, ושוק מחנה יהודה המיתולוגי. הרכבת הקלה העוברת באזור משלימה את התמונה, ומספקת נגישות גבוהה, בלב ליבה של העיר. הבניין שמהווה פנינה אדריכלית בזכות עצמה, מוקף גן ירושלמי פרטי המתפרש על 5 דונם, עם חומת אבן מסביב, ובפנים עצים מצילים, מזרקה וספסלי ישיבה נוחים, חצר ירושלמית אותנטית, שמשתלבת היטב באווירה של העיר. בעלי הדירות זכו גם במחסן וחניה פרטית בחניון התת קרקעי המפוקח 24/7 ע"י מצלמות אבטחה. השילוב הייחודי בין קודש לחול לצד נגישות גבוהה ואיכות חיים יוקרתית, מושך לפרויקט אוכלוסייה אמידה וגם לא מעט תושבי חוץ, המעוניינים להבטיח לעצמם מקום בארץ הקודש, ולחילופין – לרכוש דירות להשקעה באזור.

רון אבידן מנכ"ל חברת אזורים: "אנו רואים בשנים האחרונות השקעה רבה של עיריית ירושלים בפיתוח מרכז העיר, דבר שמוביל לביקושים גבוהים לדירות באזור. העסקה האחרונה מצביעה על כך ששוק היוקרה בעיר חי ונושם, בשנתיים האחרונות חלה ירידה מסוימת בהיקף העסקאות, אך עדיין מתקיימות עסקאות גדולות. רבים מבינים את השילוב האידיאלי של נכס עם נוף לעיר העתיקה ומיקום בלב ליבה של העיר ירושלים. חברת אזורים מאוד מאמינה בעיר ירושלים ותמשיך להשקיע בפרויקטים באזור גם בעתיד ."

הדירות בפרויקט "בוטיק הנביאים" תוכננו בעיצוב דינמי, תוך הקפדה על צרכי הדיירים המשתנים, וניצול מקסימלי של חללי הבית. למרבית הדירות מרפסת צמודה, הצופה לנוף מרהיב של העיר העתיקה והחומות המקיפות אותה, או לחילופין- לנוף אורבני מרתק של ירושלים המודרנית. כל זאת לא בא על חשבון הפרטיות המרבית שלה זוכים דיירי הפרויקט. בנוסף, בניגוד לרוב הקרקעות בסביבה שאינן פרטיות, הקרקע של הפרויקט היא קרקע פרטית שנגאלה כבר לפני שנים בידי יהודים, דבר זה מעניק בטחון רב לרוכשים המחפשים לקנות בית איכותי מבלי להיות מופתעים מהתחייבויות כספיות נוספות בעוד כמה שנים.

בוטיק הנביאים – נוף להר הבית
השארת תגובה