קניון עזריאלי גבעתיים משיק: TOP BEAUTY WEEK

שבוע ביוטי בהשתתפות מותגי איפור וטיפוח בהם יוכלו הלקוחות ליהנות מייעוץ, סדנאות איפור וטיפוח והרצאות בשיתוף המותגים המובילים: סופר-פארם, איל מקיאג', L'OCCITANE, שיסיידו, amika ועוד

LOCCTIANE -צילום: יח"צ
LOCCTIANE -צילום: יח"צ

אירוע הביוטי בקניון עזריאלי גבעתיים יתקיים בין התאריכים 19.11- 21.11 ופתוח לקהל הרחב שמוזמן להגיע וליהנות מייעוץ, סדנאות טיפוח ואיפור ועוד הרצאות שוות ללא תשלום. TOP BEAUTY WEEK, כולל שבוע של הטבות בלעדיות, עולם תוכן וחוויות עשיר בעולם הטיפוח והאיפור. האירוע מתקיים בשיתוף עם מגוון המותגים המובילים בתחום: סופר-פארם, איל מקיאג', L'OCCITANE, שיסיידו, amika ועוד.

לצד ההטבות הבלעדיות של מותגי היופי המובילים אשר יוצעו למכירה במתחמי הקניון, מציע TOP BEAUTY WEEK עולם תוכן וחוויות עשיר.

בכל יום יתארחו בקניון אנשי מקצוע מובילים מתחום האיפור והטיפוח אשר יעבירו ייעוץ, סדנאות איפור והרצאות:

  • יום ג', 19.11 בשעה 11:00-13:00, ברשת סופר-פארם – ייעוץ אישי עם שלי גפני המאפרת הראשית של הרשת.
  • יום ג' 19.11 בשעה 17:00, ברשת איל מקיאג'- הרצאה בנושא סודות מתיק האיפור של לירז אסייג.
  • יום ד', 20.11 בשעה 10:00-14:00, ברחבת הקניון- ייעוץ אישי לבחירת מוצרי ביוטי של הסטייליסטית ומפיקת האופנה הדס דיקשטיין.
  • יום ד' 20.11 בשעה 16:00, בחנות L'OCCITANE – הדרכה בניקוי, עיסוי נכון של הפנים והכנה לטיפול פנים אנטי אייג'ינג בהדרכת מדלינה בוזו'ור מנהלת ההדרכות של המותג.
  • יום ה', 21.11 בשעה 12:00, בסופר-פארם- הרצאה בנושא הטרנדים החמים לאיפור בחורף 2019 ,2020 בהנחיית אווילין גאנלין מדריכת האיפור הראשית של שיסיידו.
  • יום ה', 21.11 בשעה 16:00, ברשת אפריל- הדרכה בנושא שמירה על מראה שיער בריא וטיפים נכונים לחוף הקרוב על ידי מדריכת ומעצבת השיער של AMIKA.

אייל סקוזה, מנכ"ל קניון עזריאלי גבעתיים: "TOP BEAUTY WEEK, הוא אירוע חוויתי אשר נולד מתוך הרצון של קניון עזריאלי גבעתיים להגיע לקהל לקוחותיו, עם אירוע המציע חווית קנייה ייחודית בעלת ערך מוסף בעולמות הביוטי השונים. אנו מברכים על החיבור עם מותגי הביוטי המובילים הנמצאים בקניון, חיבור אשר מביא משב רוח רענן ללקוחותינו שיוכלו ליהנות מעולם תוכן וחוויות ולפגוש את מותגי הקוסמטיקה בדרך שונה. אנו פועלים ויוזמים כל העת פעילויות מעניינות וחדשניות אשר נועדו להעצים את חווית הבילוי לכל המשפחה".

השארת תגובה