חדש בירושלים: Quik סופר-מרקט אונליין

Quik סופרמרקט אונליין מציעה שני שירותים ייחודיים: משלוח חינם כל שעתיים ו-Quik & Collect – איסוף עצמי בתוך שעה ובלי לצאת מהרכב • טכנולוגיית האתר מתבססת על מיקום גיאוגרפי של הלקוח ופיצוח ראשון מסוגו בתחום ה:"Last Mile Delivery"

אתר Quik - מזמינים ומקבלים תוך שעתיים עד הבית
אתר Quik - מזמינים ומקבלים תוך שעתיים עד הבית

חברת Quik סופרמרקט אונליין פועלת בשנה האחרונה בענף קמעונאות המזון ומעניקה לצרכנים חווית קנייה שאינה דומה לאף סופרמרקט אונליין אחר באמצעות שני פתרונות קנייה מהירים וייחודיים: משלוח חינם עד הבית, כאשר הלקוח בוחר בחלון זמן של שעתיים במהלכן המשלוח יגיע אליו, ואיסוף עצמי ממגוון סופרים ברחבי הארץ, כאשר הלקוח בוחר בחלון זמן של שעה במהלכה יגיע לאסוף את הקניות. שירות האיסוף העצמי, Quik & Collect, מאפשר ללקוח לאסוף את הקניות שהזמין באתר כבר בתוך שעה אחת בלבד מרגע סיום ההזמנה ומבלי לצאת מהרכב.

באתר Quik ניתן למצוא את כל המוצרים של כל החברות, היצרנים והיבואנים במחירים אטרקטיביים לצד מבצעים ייחודיים לאתר. החברה הוקמה במטרה להעניק שירות אחר וחדשני לצרכנים בישראל לרכישת מוצרים אונליין ולייצר חווית קנייה נוחה, קלה ובטוחה תוך מתן שירות ברמה גבוהה. האתר בנוי כך שיעילות וקלות ההזמנה עומדות בראש. על מנת לזרז את תהליך ההזמנה, לחסוך ללקוח זמן יקר ולייצר חווית קנייה נעימה, האתר בנוי באופן ידידותי למשתמש וקל לתפעול. מודל החברה מושתת על ליקוט ואספקה באמצעות שיתוף פעולה עם עשרות סופרים פרטיים ורשתות ברחבי הארץ וכך ממנף את יתרון המרחק הקצר מרגע ההזמנה ועד לפתח בית הלקוח.

תהליך ההזמנה מתבצע דרך אתר Quik.co.il. לאחר סיום הרכישה, משויכת ההזמנה של כל לקוח באופן אוטומטי לאחד מהסופרמרקטים שעובדים בשיתוף פעולה עם החברה וזאת בהתאם למספר פרמטרים, ביניהם מרחק גיאוגרפי למקום מגוריו, זמינות הסופר ורמת השירות, כך שניתן יהיה לספק את ההזמנה בטווח השעתיים שנבחרו על ידו, פתרון חדשני ל:"Last Mile Delivery".

שוק קמעונאות המזון באינטרנט בישראל צומח בכ-300 מיליון שקל בשנה והפתרונות הקיימים מצומצמים ומפגרים אחרי שווקים מתקדמים כמו ארה״ב ואנגליה. החברה, שזיהתה את עיוות השוק והמצב שבו הרשת הרביעית והשוק הפרטי לא יכולים לשחק בזירת האונליין בשל העלויות העצומות והמורכבות של הפעלת מערך מקיף, הקימה פלטפורמה טכנולוגית מתקדמת למכירה, ליקוט ושילוח, בשילוב מגוון שירותים מקיפים כגון מערך שיווק, שירות לקוחות, תפעול וסחר ייעודיים לאינטרנט, ובכך יצרה מותג רשתי ארצי תחת גג אחד במטרה להיות אחד מהשחקנים הגדולים בשוק המזון בישראל.

בין המשקיעים בחברה: החברה המרכזית, רשת סופר-פארם וקבוצת יוניון.

״האסטרטגיה שלנו היא להיות כמה שיותר קרובים ללקוח כדי שה-Last mile שאנחנו צריכים לעבור יהיה באמת מייל אחד ולא 100 ק״מ״ אומר אבירם גנות, מנכ"ל Quik. ״יש לנו ברשת קמעונאים מעולים ומנוסים. אנחנו מנהלים את הלקוח ואת ההזמנה והקמעונאים מנהלים את המלאי ויחד הלקוח מקבל שירות מעולה במחיר מצוין. לא יכול להיות שלקוח שמזמין מצרכים יחכה להזמנה שלו 3 ימים. בנוסף למשלוח המהיר שאנחנו מציעים, שירות האיסוף העצמי שלנו מאפשר ללקוח לנהל את הזמן שלו ולא לחכות לשליח בבית. האיסוף העצמי בארה"ב גדל בכל שנה ב-50% מסך ההזמנות באונליין ואין סיבה שהצרכן הישראלי לא יוכל ליהנות ממנו גם כן".

https://quik.co.il/

השארת תגובה