המטבח הכשר הגדול בעולם

הונחה אבן הפינה למפעל החדש של תעשיות מזון מטוסים שיבנה על שטח של מעל 13,000 מ"ר ויתמוך בייצור של כ-40,000 מנות ביום

אמיר שוצמן, מנכ''ל תמ''מ, נמרוד בורוביץ, יו''ר דירקטוריון תמ''מ, אלי דפס יו''ר אל על, גונן אוסישקין מנכ''ל אל על צילום סיוון פרג'
אמיר שוצמן, מנכ''ל תמ''מ, נמרוד בורוביץ, יו''ר דירקטוריון תמ''מ, אלי דפס יו''ר אל על, גונן אוסישקין מנכ''ל אל על צילום סיוון פרג'

אלי דפס יו"ר אל על, גונן אוסישקין מנכ"ל החברה ואמיר שוצמן מנכ"ל חברת תמ"מ (תעשיות מזון מטוסים) הניחו אבן פינה להקמת מבנה חדש עבור חברת תמ"מ אשר יחליף את המפעל הנוכחי שנבנה לפני 52 שנים. המפעל החדש, שסיום הקמתו מתוכנן לסוף 2021, יבנה על שטח של מעל 13,000 מ"ר באזור התמך המערבי בנתב"ג ויתמוך בייצור של כ-40,000 מנות ביום, עם מערך מטבחים, חדרי קירור ומקררים בשטח של 8,000 ממ"ר ושטחי אחסנה לכ-3,000 משטחים. בהתאם להסכם שחברת תמ"מ חתמה עם רשות שדות התעופה, הזיכיון להפעלתו של המפעל החדש הינו ל-25 שנים.

המפעל החדש והמודרני יאפשר לחברת תמ"מ קדם את התוכנית האסטרטגית שלה. המבנה החדש של המפעל יאוכלס על ידי חברת תמ"מ לייצור מזון וישמש כמו כן את תחום תפעול שירות בטיסה באל על ויאפשר התייעלות תפעולית ושיפור השירות לנוסע.

אמיר שוצמן, מנכ"ל תמ"מ אמר בדבריו, כי תמ"מ, המפעל הוותיק המציין 70 שנה להקמתו, שבעשור האחרון הכפיל את פעילותו מ- 3.5 מיליון ל-7 מיליון ארוחות בשנה. תמ"מ מצליח לייצר 7 מיליון ארוחות כשרות בשנה במאות טיסות ועשרות אלפי ארוחות ביממה. הודה לדרקטוריון שהחליט להשקיע במפעל חדש ומודרני שיאפשר להתקדם ולהתפתח ב-25 השנים הבאות ולהצעיד את החברה לשיאים חדשים.

גונן אוסישקין, מנכ"ל אל על ציין בדבריו כי "תמ"מ ושל"ן הם חלק משמעותי באסטרטגיית החברה בתחום התפעול ושביעות הרצון של הלקוחות. מעולם לא נבנה פרויקט בסדר גודל זה בחברת אל על. זה פרויקט נדל"ני מדהים, ברמה הגבוהה ביותר". עוד אמר כי, "אל על נמצאת בתנופת עשייה. יום לפני הנחת אבן הפינה יצא משירות מטוס הג'מבו האחרון של החברה, ונסגר צי 747 ששירת אותנו נאמנה במשך 48 שנה, ברשותנו 12 מטוסי דרימליינר חדשים מתוך 16 שצפויים להיקלט בחברה בתחילת השנה הקרובה. אנו משדרגים את צי מטוסי 737 ובהמשך גם את צי 777. שידרגנו את מערכות הדיגיטל , מערכות המחשוב ומועדון הנוסע המתמיד".

אלי דפס יו"ר אל על אמר כי הוא נפעם מהמחוייבות, הנתינה ועבודת הצוות של עובדי תמ"מ. את תמ"מ הגדיר כאחד משבעת פלאי עולם.

על מגילת היסוד הפותחת בפסוק: "אבן מאסו הבונים היתה לראש פינה" חתמו גב' ת. מוזס מבעלי השליטה באל על, אלי דפס יו"ר אל על, גונן אוסישקין מנכ"ל אל על, אמיר שוצמן מנכ"ל תמ"מ, הרב משה נחשוני רב חברת תמ"מ, יעקב גנות, מנכ"ל רשות שדות התעופה ונמרוד בורוביץ', יו"ר דירקטוריון תמ"מ.

תגובה אחת
  1. אנו מבקשים ליצור קשר. הכתבה נהדרת ותעזור להרבה אנשים.
    דוא"ל: bharofe@gmail.com

השארת תגובה