למכירה: דירה אחרונה

פרויקט תמא 38 של חברת צרפתי שמעון ברחוב מעלות בחולון קרדיט הדמייה וויופוינט מוקטן
פרויקט תמא 38 של חברת צרפתי שמעון ברחוב מעלות בחולון קרדיט הדמייה וויופוינט מוקטן

הבניה בפרויקט תמ"א 38/1 של חברת צרפתי שמעון, ברחוב מעלות 18-20 בעיר חולון נמצאת בעיצומה. מדובר בפרויקט התחדשות עירונית תמ"א 38/1 במסגרתו מתבצע חיזוק ועיבוי שלד המבנה הקיים ותוספת בניה לדירות חדשות.

עבודות השלד, חיזוק ועיבוי המבנה וחלוקת הדירות החדשות עם קירות הפנים הסתיימו. כיום נמצאות בביצוע עבודות הין היתר של: התקנת מערכות חשמל, אינסטלציה, מיזוג אוויר, עבודות גבס, הכנה לעבודות טיח וריצוף.

בפרויקט נותרה למכירה דירה אחרונה מסוג דירת גן, בת 5 חדרים, בשטח של 122 מ"ר עם גינה בשטח של 55 מ"ר כולל. הדירה מגיעה עם חניה עילית. מחיר הדירה הינו 2,430 מיליון שקל ואכלוסה צפוי לדצמבר 2020.

מדובר בפרויקט תמ"א 38/1 של חיזוק ותוספת בניה. הבניינים נבנו בשנת 1975 עם 4 קומות ו-16 דירות ללא מעלית וחניה. על פי התכנית לבניין נוספו 2 קומות ו-10 דירות.

הדיירים הוותיקים בניין הישן ייהנו, על פי ההסכם, מדירות חדשות מוגדלות הכוללות ממ"ד, מרפסת שמש וחניה עילית. הבניינים הישנים יחוזקו מפני רעידות אדמה וישופצו מן היסוד, כולל החלפת כל התשתיות, הוספת מעלית, שיפוץ ועצוב מחדש של לובי הכניסה לבניין. בנוסף מוחלפות תשתיות של גז, חשמל ואינסטלציה בבניין.

לדברי אדי צרפתי, מנהל תחום התחדשות עירונית בחברת צרפתי שמעון "מלאכת הבניה והביצוע של הפרויקט מתקדמת על פי התכנית ולוח הזמנים. פרויקטים מסוג מספק לדיירים הקיימים ביטחון בעמידות הבניין בו הם מתגוררים בפני רעידות אדמה וכן שדרוג ושיפור רמת חייהם היום יומית, מבלי לוותר על אזור מגוריהם המוכר והאהוב. כל פרויקט התחדשות עירונית, פינוי בינוי ותמ"א 38 מאפשרים הגדלת ההיצע במרכזי הערים ובמקומות המבוקשים ביותר לדיור ומספקים מענה לזוגות צעירים ומשפרי דיור כאחד המעוניינים להישאר ולגור בעיר".

חברת צרפתי שמעון הינה חברה משפחתית ליזמות ובניה אשר הוקמה ע"י שמעון צרפתי לפני 37 שנים. החברה עוסקת בנדל"ן למגורים, התחדשות עירונית, נדל"ן מסחרי, דיור מוגן ומלונאות. כל הפרויקטים של חברת צרפתי שמעון, מבוצעים ע"י זרוע הביצוע והבניה של החברה.

השארת תגובה