השכונה החדשה בירושלים: נמכר שלב א'

חברת דרא סיימה למכור את שלב א' בפרויקט "משכנות שלמה" בירושלים • מדובר בפרויקט למגזר החרדי במסגרת תכנית מחיר למשתכן • בקרוב תוציא החברה לשיווק את שלב ב' הכולל גם דירות לשוק החופשי

אילוסטרציה: פרויקט משכנות שלמה בירושלים המשווק על ידי חברת דרא קרדיט הדמייה רן צרפתי
אילוסטרציה: פרויקט משכנות שלמה בירושלים המשווק על ידי חברת דרא קרדיט הדמייה רן צרפתי

חברת דרא סיימה למכור את שלב א' בפרויקט "משכנות שלמה" בשכונת רמת שלמה בירושלים. מדובר בפרויקט המיועד למגזר החרדי במסגרת תכנית מחיר למשתכן, הכולל בשלב א' 93 יח"ד. הפרויקט נבנה על ידי חברת הבניה הירושלמית הוותיקה קוטלר עדיקא וכולל 8 בניינים: 3 בניינים בני 8 קומות ו-5 בניינים בני 3 קומות. תמהיל הדירות כולל דירות בנות 4-5 חדרים, דירות גן ופנטהאוזים. דירות 4 חדרי נמכרו החל מ-1.32 מיליון שקל ודירות 5 חדרים החל מ-1.658 מיליון שקל.

בקרוב תוציא דרא לשיווק את שלב ב' של הפרויקט שישלב גם דירות לשוק החופשי. שלב זה כולל 5 בניינים עם 96 דירות – 77 במחיר למשתכן ו-19 דירות לשוק החופשי.

לדברי דרור אוהב ציון, מנכ"ל ובעלים של חברת דרא שיווק נדל"ן "רמת שלמה היא שכונה חרדית מבוקשת במיוחד בירושלים. מחירי המכירה לזכאים היו נמוכים במאות אלפי שקלים מחירי מכירה חופשית, ולמרות שהשכונה היא שכונה חרדית, רכשו בפרויקט גם זוגות זכאים חילוניים למטרת השקעה".

חברת דרא הוקמה בשנת 1996 ומתמחה בשיווק פרויקטי נדל"ן, עד היום שיווקה בהצלחה יותר מ-5,500 דירות ברחבי הארץ. לחברה חטיבה ייעודית  שהוקמה המתמחה בפרויקטים של מחיר למשתכן מעורב עם מכירה לשוק החופשי.

השארת תגובה