ד"ר קידר: "יגאל עמיר לא רצח את רבין"

למרות גל הביקורת שספג בשל הכרזתו בעצרת הימין כי יגאל עמיר לא רצח את רבין, הוא מבהיר כי הוא דבק בעמדתו

D140-002
D140-002

ד"ר מרדכי קידר ששמו עלה לכותרות לאחר שהכריז בעצרת הימין כי יגאל עמיר לא רצח את ראש הממשלה המנוח יצחק רבין וזומן לשימוע על ידי הנהלת אונ' בר-אילן בה הוא מרצה, איננו חוזר בו ומבהיר כי הוא דבק בעמדתו.

בדברים שאמר בראיון לתוכנית "שש-אמנון לוי" בערוץ 13 נימק קידר את עמדתו בכך, כי היא נתמכת על כמה עובדות שלא מסתדרות עם האמת, ובראשן מיקום פצעי הירי בגופו של רבין.

קידר תהה, כי על פי הדיווחים, "רה"מ המנוח נכנס למכונית השרד מיד לאחר אירוע הירי, אך לבית החולים איכילוב הגיע כ-20 דקות מאוחר יותר בניידת טיפול נמרץ. "איך הוא הגיע בנט"ן? מי החליף אותו? מי העביר אותו? מתי ואיפה? זה לקח 20 דקות שלמות". בנוסף הוא תוהה, "עמיר ירה לו בגב, מאחור. איך כל הרופאים מדווחים שפצעי הירי מאפיינים אדם שנורה בחזהו? זה בא משום מקום?".

קידר שב וחזר על תיאוריות הקונספירציה שעלו במשך השנים מאז הרצח וזכו לביקורת נוקבת מכל קצוות הקשת. כך למשל ציין כי ברכב השרד של רבין נמצאו כתמי דם על המושב הקדמי שליד הנהג. הוא הוסיף שמצויות בידיו עדויות משני מקורות, אחת של חברה קדישא והשנייה של הרב חיים דרוקמן, ולפיהן "בליל הרצח או בלילה שלאחר מכן, נקברו שני בני אדם בבית עלמין ירקון. האם זה קשור לכתמי הדם? כנראה שמדובר בגופותיהם של שניים שידעו יותר מדי".

2 תגובות
  1. לדעתי היא זכאי עמיר לא רצח משהו אחר רצח!

  2. מוזר למה בכלל לא מתייחסים ברצינות לעובדות שמציין ד"ר קידר ?!…
    עובדה זאת אומרת דרשני !!!

השארת תגובה