אין פנינו לחרמות ומלחמות

ארנרייך
ארנרייך

מערכת הבחירות אותה עברנו בבית שמש בראשית השנה החולפת, הייתה אחת ממערכות הבחירות הדרמטיות שעברו בשנה האחרונה ברשויות המקומיות. החל מהגשת הרשימות והצבתו של משה אבוטבול בראש רשימת 'יהדות התורה' וכלה בבחירתה של עליזה בלוך לראשות העיר.

אין זה סוד כי אנו תמכנו באופן מוצהר וברור בר’ משה אבוטבול ואף פעלנו להיבחרו לקדנציה נוספת בתפקידו, אולם מיד לאחר היוודע תוצאות הבחירות ובהכוונת גדולי ישראל שליט"א, הבהרנו כי אין פנינו לחרמות ומלחמות.

ידענו כי יש כאן עיר לנהל ותושבים החייבים מענה במגוון רחב של נושאים – ורק באמצעות שותפות אמת בהנהלה העירונית יתאפשר לנו להעניק להם זאת, כמובן תוך עמידה איתנה על הסטטוס קוו וצרכי הדת בעיר.

אני שמח להיווכח בכל פעם מחדש כי אכן כך הדברים נעשים. השותפות האיתנה שיש לנו בהנהלה העירונית מאז כניסתנו לקואליציה בהוראתם ובהנחייתם של מרנן ורבנן  גדולי ישראל שליט"א ורבני העיר שליט"א, מעניקה לנו את היכולת לסייע לצרכי הציבור החרדי בצורות ובהיקפים גדולים ביותר, בשיתוף פעולה מלא עם ראש העיר.

אנו עומדים כיום אחרי כמעט שנה מהבחירות המקומיות ויכולים לציין בסיפוק את ההצלחה הרבה שהובלנו בעירייה יחד עם ראש העיר, עבור כל הקהילות והמגזרים בבית שמש, אם זה בנושא החינוך ואם זה בשאר נושאים רבים וחשובים, אשר חלקם אף נעשים מאחורי הקלעים.

מטבע הדברים יכולים להיווצר חילוקי דעות אולם אנו נכוחים לדעת כי באמצעות שיח משותף, כן ואמיתי, שבהחלט קיים, ניתן לגשר על כל פער.

אציין בנוסף, כי בבית שמש קיימת היום אחדות מופלאה ומלאה בין כל נציגי 'אגודת ישראל' הפועלים יחד כאיש אחד בלב אחד למען הגשמת מטרות התנועה ולהיות לעזר ולאחיסמך בכל הנדרש לצרכי הכלל והפרט.

כידוע לכולם, בית שמש הינה עיר מגוונת עם ציבורים רבים וכך גם מליאת מועצת העיר המורכבת מנציגי המגזרים השונים. בתחילתו ובסופו של יום, אנו זוכרים כי נשלחנו לעבודה הציבורית על מנת לסייע לכל אחד ואחד מתושבי העיר, הן באופן פרטי והן באופן כללי, ואנו בהחלט מרגישים כי בעבודה מאומצת ובסייעתא דשמיא אנו מצליחים בכך ורואים ברכה בשיתוף הפעולה עם ראש העיר וכלל חברי מועצת העיר.

אנו סמוכים ובטוחים כי שיתוף הפעולה המבורך ימשיך ויועיל לתושבי בית שמש החשובים והיקרים לנו מאוד.

ברצוני לאחל לתושבי העיר בית שמש ולכל בני ישראל בכל מקום שהם, שנזכה בקרוב להתגשמות התפילה "ופרוש עלינו סוכת שלומיך, סוכת רחמים, חיים ושלום".

2 תגובות
  1. מה זה ? חלק מהתעמולה של עליזה המכוונת לטיוח הכשלונות שלה ?
    כמו ה"ראיון" המלוקק שלו לעליזה בחדש המודיע והמבבשר ?

  2. וכי יש בררה?

השארת תגובה