יו"ר הלשכה קורא לעמיתיו לפעול לשחרור יששכר

במכתב ששיגר עו"ד אבי חימי באמצעות היחידה הבינ"ל של לשכת עו"ד לעמיתים ברוסיה נכתב, כי "מאסרה של נעמה הינו חסר פרופורציות, ללא כל קנה מידה הוגן והחמור לכל הדעות, וזאת באופן יחסי לעבירה לכאורה המיוחסת לה"

עו"ד אבי חימי
עו"ד אבי חימי

ראש לשכת עורכי הדין, עו"ד אבי חימי, פנה לעמיתיו ברוסיה והביע בפניהם את ציפייתו להיכנס לעובי הקורה ולהביא לסיום פרשת מאסרה של הישראלית נעמה יששכר.

חימי שיגר את הפנייה באמצעות היחידה הבינלאומית של לשכת עורכי הדין, ונציגיה עורכי הדין אלכס זרנופולסקי ואלכסיי קובלנקו.

יו"ר הלשכה עו"ד חימי הדגיש בפנייתו כי מאסרה של נעמה הינו חסר פרופורציות, ללא כל קנה מידה הוגן והחמור לכל הדעות, וזאת באופן יחסי לעבירה לכאורה המיוחסת לה.

זמן קצר לאחר הפנייה, שיצאה בעקבות בקשה אישית מצד משפחתה של נעמה יששכר, אמר חימי: "אנחנו מצפים מבכירי לשכות עורכי הדין ברוסיה, ובכלל זה במוסקבה, שיתייצבו למשימת הקודש הזו בנחישות ובמהירות על מנת למלא אחר שליחותם כעורכי דין, כפי שמצפים מכל עורך דין באשר הוא ולדאוג לנעמה לשחרורה המיוחל בקרוב ולתנאי מאסר הולמים, הוגנים ואנושיים עד אז".

"לשכת עורכי הדין פועלת זה מספר ימים מאחורי הקלעים ונרתמה למאמץ הלאומי על מנת להשיב את נעמה יששכר בהקדם לביתה. לשכת עורכי הדין בראשותי תעשה כל מאמץ וכל מהלך במישורים המשפטיים כדי להביא לסיומה הטוב של פרשה עצובה זו", הוסיף חימי.

השארת תגובה