הרופא הבכיר הצטרף לכונני מד"א באשדוד

הרופא הבכיר התנדב למדא - צילום דוברות מדא
הרופא הבכיר התנדב למדא - צילום דוברות מדא

ד"ר איתי זוארץ, מנהל מערך הטראומה של ביה"ח אסותא אשדוד, הצטרף למערך הכוננים של מגן דוד אדום באזור אשדוד. ככונן תגובה מידית של מד"א, ייתן ד"ר זוארץ מענה, מחוץ לשעות עבודתו, לקריאות שונות המתקבלות במוקד 101 של מד"א, בהן תאונות דרכים, אירועים לבביים, פציעות שונות ועוד. ד"ר זוארץ התחבר ליישומון הכוננים של מגן דוד אדום, וקיבל תיק כונן עם ציוד רפואי מתקדם.

"אני שמח וגאה להצטרף למערך הכוננים של מגן דוד אדום", אמר ד"ר איתי זוארץ, "מתוקף הכשרתי, אני רואה חובה אמיתית להיות חלק ממד"א, ולסייע לחולים ופצועים בשטח. לא יכול להיות שכשאני מחוץ לבית החולים, לא אוכל לעזור לפצוע שנמצא בכביש במרחק קצר ממני. כחלק משיתוף הפעולה המאוד פורה בין מד"א לביה"ח בכלל ולמערך הטראומה בפרט, אני רואה בהתנדבותי ערך מוסף לטיוב היחסים, שחשיבותו עבור המטופלים רבה".

מ"מ מנהל מרחב לכיש במד"א חיים קרדי, אמר: "ההצטרפות של ד"ר איתי זוארץ למערך הכוננים של מגן דוד אדום באזור אשדוד היא בעלת חשיבות רבה, ראשית למטופלים באזור, שכן מדובר ברופא בכיר מומחה לטראומה בעל יכולות מקצועיות גבוהות. בנוסף, להתנדבות של ד"ר זוארץ למד"א יש ערך מוסף לחיזוק הקשר בין בית החולים למד"א ולצוותים שלנו במרחב. אני מברך אותו ומקווה שנראה עוד ועוד מתנדבים בעלי הכשרה רפואית במערך הכוננים שלנו במד"א".

השארת תגובה