אמבולנס לזכר התינוק שנרצח בפיגוע

טקס חנוכת ניידת טיפול נמרץ לזכרו של עמיעד ישראל איש רן - צילום ששון תירם דוברות מדא (3)
טקס חנוכת ניידת טיפול נמרץ לזכרו של עמיעד ישראל איש רן - צילום ששון תירם דוברות מדא (3)

נחנכה ניידת טיפול נמרץ חדשה של מגן דוד אדום, לזכרו של עמיעד ישראל איש-רן ז"ל, שנרצח בפיגוע בעפרה בחודש דצמבר בשנה שעברה. שירה ועמיחי איש-רן, הוריו של עמיעד ישראל, נפצעו בפיגוע הנורא, כששירה בשבוע ה-30 להריונה. צוותי מד"א העניקו להם טיפול רפואי מציל חיים ופינו אותם לבית החולים, שם יילדו הרופאים את שירה בניתוח חירום. התינוק שנולד הלך לעולמו שלושה ימים לאחר מכן, והוריו נתנו לו את השם עמיעד ישראל.

הניידת לטיפול נמרץ לזכרו של עמיעד ישראל, שתפעל במרחב ירושלים, נתרמה על ידי תורמים מאגודת ידידי מד"א בפלורידה ארה"ב, ששמעו את סיפור הפיגוע ואת סיפורה של המשפחה מפי אביה של שירה איש-רן, חיים סילברשטיין, ולא יכלו להישאר אדישים.

שירה ועמיחי איש רן, אמרו: "הניידת לטיפול נמרץ הזאת היא עוד אחד מהדברים שמסמלים בעינינו את ההבדל בינינו לבין המחבלים והרוח שהם מפיצים בעם שלהם. בעוד שהם רוצחים ומהללים את המוות, ומי שמת בניסיון לרצח נחשב גיבור, אצלנו מקדשים את החיים, שומרים עליהם מכל משמר ועסוקים בלנצל אותם לבנייה והתקדמות. הגיבורים שלנו הם אלו שמגנים על החיים ואלו שמצילים אותם. וכמובן אלו שמסייעים ועובדים כל כך קשה כדי שאנשים אלו יוכלו לעשות את עבודתם נאמנה. המקום הזה הוא הוכחה להבדל הזה. פה ניסו לגדוע חיים, וגם הצליחו, והיום, יותר מעשרה חודשים לאחר מכן, אנחנו התאספנו כדי לחנוך אמצעי משמעותי להצלת חיים. אנחנו מקווים שבעזרת השם ישמש רק למקרים משמחים, ואת צוותי מד"א היקרים אנו מברכים בברכת 'כי מלאכיו יצווה לך לשמרך בכל דרכך'".

חיים סילברשטיין, אביה של שירה איש-רן וסבו של עמיעד ישראל, סיפר: "התרגשנו מאוד לשמוע על המחווה האצילית והיפה של התורמים מאגודת ידידי מד"א בארה"ב, שהחליטו לתרום ניידת טיפול נמרץ לזכרו של עמיעד ישראל. אנחנו ממשיכים להיות אסירי תודה למד"א על הפעילות הממושכת במרחב ירושלים וברחבי הארץ, ואנחנו מקווים שהניידת לטיפול נמרץ הזאת תשמש רק ללידות. המשפחה כולה מודה מעומק ליבה לתורמים על הרגישות, טוב הלב והנדיבות".

השארת תגובה