מחלקת שיקום חדשנית במרכז הרפואי ברזילי

במעמד סגן שר הבריאות, ח"כ הרב יעקב ליצמן, סגן שר האוצר ח"כ הרב יצחק כהן, חברי כנסת ומכובדים נוספים, נחנכה מחלקת השיקום במרכז הרפואי ברזילי באשקלון

ליצמן בברזילי
ליצמן בברזילי

במחלקת השיקום מוצעים 36 מיטות מתוכן 30 מיטות שיקום כללי מבוגרים (אורתופדי ונוירולוגי) ו-6 מיטות שיקום נשימתי. במרכז: אשפוז יום שיקומי, מכון פיזיותרפיה, מכון ריפוי בעיסוק, מכון שיקום ריאות ומכון שיקום לב, שכולל אולם אימונים עם מכשירי כושר ומסלולי ריצה חדישים. בצמוד יש פארק שיקומי עם מסלולי הליכה ונוף הצופה לים, אשר מאפשרת פעילות שיקומית חיצונית במקום הפתוח וכן בריכה טיפולית.

הטיפול השיקומי מתחיל מיד לאחר סיום הטיפול האקוטי במחלקות האשפוז, ממשיך במרכז השיקום במסגרת אשפוז יום או מאשפוז מלא, וכל זאת במבנה מרווח ומשוכלל המצויד במיטב הטכנולוגיה הרפואית.

בדברי הברכה שנשא סגן שר הבריאות הרב יעקב ליצמן אמר "העשייה האדירה של דר' חזי לוי מביא אותי למצב שכל כמה חודשים אני צריך להגיע לפה לחנוך עוד בניין ועוד מחלקה. זה פשוט לא יאמן מה שחזי לוי עשה כאן בשנים האחרונות". עוד אמר הרב ליצמן כי "בעז"ה כשאמשיך במשרד הבריאות יש לי תוכניות רבות איך להמשיך לסייע ולפתח את המקום הזה".

סגן שר האוצר ותושב אשקלון הרב יצחק כהן אמר כי "מערכת הבריאות בישראל היא מערכת הבריאות החזקה ביותר בעולם וכולנו שמחים להיות חלק מזה. ד"ר חזי לוי ידידי מגשים חלומות ומפתיע אותנו כל פעם מחדש. אתם עוברים כאן בין הבניינים ורואים עוד אגף ועוד מחלקה חדשה".

ח"כ מיקי זוהר, תושב הדרום שסייע רבות לבית החולים נשא דברי ברכה וסיפר על שיתוף הפעולה עם בית החולים בוועדת הכספים כדי לסייע להקמת מרכז השיקום.

ראש העיר אשקלון תומר גלאם בירך אף הוא על פתיחת המחלקה החדשה ואמר "ד"ר חזי לוי הוא איש מדהים שנלחם עבור כל פרט ופרט ולא נח עד לתוצאה הסופית. אשקלון התברכה שהאיש הזה מנהל את בית החולים בעירנו".

רוני מהצרי יו״ר עמותת הידידים: "אני רוצה לומר תודה גדולה בראש ובראשונה לאחד והיחיד לד"ר חזי לוי שעושה במשך 7 שנים מהפכה גדולה בכל מחלקות בית החולים. רואים בעקבות המהלכים שלו איך העובדים פועלים מהלב ונתונים את הנשמה. אנחנו מתחייבים להמשיך לעזור ולסייע לך בכל דבר שנידרש".
מנכ"ל ברזילי ד"ר חזי לוי: "השקענו מאות שעות בתכנון הבניין הזה ובניהול כל שלב שהתקדם בבניית המרכז השיקומי המיוחד הזה, אבל כשרואים את התוצאה הסופית הכול היה שווה. היינו חדורי אמונה להקים את המרכז ואין דבר שלא עברנו בדרך. עשינו הכל כדי להמשיך בקו שלנו לא לשלוח חולים מחוץ לאשקלון, אין שום טעם לשלוח חולים לתל אביב ולתת להם לסבול. לקבל כזה שירות וטיפול במרחק של כמה דקות נסיעה זה חלום שהתגשם".

תגובה אחת
  1. אחותי חולה ומקבלת TPN והיא צריכה ליאות בשיקום אתם מקבלים בבקשה?

השארת תגובה