מרגש: לצד ההסתה ורדיפת השבת

בשעה שראשי עיריות עסוקים בלפתוח עסקים בשבת, יש יהודים שבעקבות זאת מקבלים החלטה קשה לסגור בשבת כמו במתחם האקסטרים – לייזר סיטי

מתחם לייזר סיטי
מתחם לייזר סיטי

בתקופה שהשבת הציבורית נמצאת במאבק הישרדות, וגופים רבים מנהלים מלחמה נגדה, מרגש לגלות שיש יהודים שהשבת יקרה להם, ומקבלים החלטות קשות לכבודה של השבת.

מי שמרים את דגל השבת ערב כיפור ובעיצומם של הימים הנוראים, ומקבל את ההחלטה החשובה והלא פשוטה הזו לסגור בשבת, הם אהרון ע. ושמעון א. בעלי המקום המפעילים את מתחם האקסטרים לייזר סיטי בעיר פתח תקווה ברחוב בן ציון גליס 30 במתחם center B.

המקום שמשמש כמרכז חוויות ובילוי מהנה לכל המשפחה, החל ממשחקי לייזר טאג במתחם ענק ומאתגר מהטובים מסוגו בארץ, משחקי מציאות מדומה, ופעילויות מלאות אדרנלין לכל המשפחה, היה פתוח עד היום בשבת, ועיקר פעילותו הייתה בסופי שבוע. כאמור כעת בהחלטה אמיצה קיבלו על עצמם בעלי המקום לסגור אותו בשבת.

תפסנו לשיחה את שמעון מבעלי המקום לשיחה על החלטתו החשובה.

# מה הביא אתכם לעשות צעד שכזה?

"אין יהודי שכיף לו לעבוד בשבת, השבת יקרה לכולם, כולם רוצים להישאר בחיק המשפחה, אבל לפעמים מה לעשות אין לך ברירה ואתה פותח בשבת. אבל כשאנחנו רואים את המלחמה שמנהלים נגד השבת, ואת ההסתה נגד המסורת והערכים שלנו, החלטנו שאנחנו  לא יכולים לעמוד בצד, וקיבלנו החלטה שהיא לא קלה בכלל מבחינתנו, לסגור את המתחם בשבת".

"אנחנו מאמינים שלמרות ש-60 אחוז מהעבודה היתה עד היום דווקא בשבתות, השבת שהיא מקור הברכה תשלם ותחזיר לנו, וגם הציבור שומרי התורה והמצוות יבוא לחזק את המקום".

"בשבועות האחרונים באו רבנים שבאו לפקח על המקום ולהתאים אותו לציבור שומרי התורה והמצוות, לקראת החג הקמנו סוכה מהודרת, בכדי שכולם יוכלו להנות ולשמוח בחג".

# למי מתאים הפעילות במקום?

כמדומה שזה המקום היחיד שבו אפשר ליהנות כל בני המשפחה מילדים עד מבוגרים ובחורים. כולם מקבלים רובי לייזר חכמים, משחקים במתחם מורכב וחשוך, ונהנים מחוויה מלאה אנרגיה ומרץ.

פעם היה צריך לצאת לצפון בשביל למצוא חוויה מהנה לכל המשפחה, היום יש כאן בפתח תקווה מרחק נסיעה של 20 דקות מבני ברק, מקום שאפשר להנות ולשמוח בו בחג כל המשפחה. ממש כולם, מבחורים צעירים מלאי אנרגיות, עד לילדים, הורים, פשוט הנאה לכל המשפחה. יצאנו עכשיו במבצע מיוחד: מחיר למשחק במקום 70 ש"ח, במחיר של 55 ש"ח בלבד! ומשחק כפול ב-90 ש"ח בלבד במקום 120 ש"ח!

השארת תגובה