5 מליארדים יושקעו בבניין הגבוה בישראל

הדמיית המגדלים
הדמיית המגדלים

אירוע חגיגי נערך השבוע בבורסת היהלומים ברמת-גן, לרגל השקת 3 מגדלי ענק, בני 120, 88 ו 77 קומות, שיוקמו בהשקעה של כ 5 מיליארד ₪.

האירוע נערך באולם המרכזי בבורסת היהלומים ברמת-גן, בנוכחות אורחי הכבוד: הרב הראשי לישראל לשעבר וחתן פרס ישראל, הרב ישראל מאיר לאו, וכרמל שאמה הכהן – ראש עיריית רמת גן.  

במסגרת  האירוע נחשף  לראשונה בפני 3,000 חברי הבורסה פרויקט הנדלן  הגדול במדינה שיוקם בבורסת היהלומים,   ע"י אבנר ישר – האדריכל הראשי.

יורם דבש,  נשיא בורסת היהלומים פתח את האירוע ואמר: "זה פרויקט שישנה לא רק את פני הרקיע של ר"ג וגוש דן, אלה גם את המציאות הכלכלית של חברי בורסת היהלומים.  הקמת 3 המגדלים היא חלק מתוכנית גדולה וחזון להפוך את מתחם הבורסה למרכז עסקים מודרני ושוקק,  שיעברו בו מידי יום עשרות אלפי אנשים".

עוד אמר דבש: "אנו מקווים שאחרי החגים תקום סוף סוף ממשלה חדשה וטובה שנוכל להמשיך ולקדם את היוזמות של ענף היהלומים ברמה לאומית והעולמית. אנו זקוקים היום יותר מתמיד לתמיכה ולעידוד של המדינה".

לסיום עדכן דבש כי שאופיר גור מונה כמפקח על היהלומים והוא יחליף בתפקידו את המפקח היוצא – דני טל.

בין החוגגים: ערן זיני – מנכ"ל בורסת היהלומים, קובי קורן – יו"ר ההתאחדות, בועז מולדבסקי – יו"ר מכון היהלומים שהוא גם יו"ר ועדת הנדל"ן של הבורסה,   עורכי הדין המובילים את הפרויקט – עו"ד שמואל עייני, ועו"ד אמנון קולבק ועוד.

השארת תגובה