נוף הגליל: הפעילים והמנהלים נועדו עם מקלב

יו"ר דגל התורה בעיר, גרשון ברלין שיבח את פעילות מקלב למען הר יונה והקשר ההדוק עם מנכ"ל משרד השיכון מר בני דרייפוס לקידום העיר, בפגישה הציגו את התוכניות העתידיות של הר יונה ג'

הרב מקלב בכניסה לאחד מכיתות הלימוד החדשות במקום עם הפעילים המקומים בנוף הגליל
הרב מקלב בכניסה לאחד מכיתות הלימוד החדשות במקום עם הפעילים המקומים בנוף הגליל

חבר הכנסת אורי מקלב הגיע אמש יחד עם צוות לשכתו לעיר נוף הגליל (נצרת עלית) ונועד כהמשך לפעילתו הרבה עם נציגי דגל התורה והעסקנים בשכונת הר יונה. תושבי העיר שפגשו ברב מקלב עוד קודם הגיעו לשכונה שיבחו את פעילתו והסבירו כי הצביעו עבור רשמית יהדות התורה בבחירות האחרונות זאת כי עקבו אחר פעילתו והחליטו כי יש לתת יד לחזק את רשימתו לכנסת.

מקלב וצוותו ביקרו אצל המרא דאתרא הגרמ"י פישר שליטא שהודה נרגשות למקלב על עמידתו המסורה כל הזמן למען שכונת הר יונה כמו כן ביקרו בתלמוד תורה "בני ישככר" בהר יונה כאשר לאחר מכן התיישבו לפגישת עבודה מסודרת יחד עם מנהל התלמוד תורה הרב ידידה יצחקי ומנהל הגנים בהר יונה מרדכי קרפט ויו"ר דגל התורה בנוף הגליל גרשון ברלין, יצויין כי הפגישה הייתה כפגישת המשך לאחר ביקורו הקודם של מקלב בעיר לפני כמספר חודשים אז נועד יחד עם יו"ר דגל התורה המקומי עם ראש העיר מר רונן פלוט שהבטיח לסייע לציבור החרדי בעיר.

בפגישה עלו המשך הצרכים של תושבי השכונה והצורך לעמוד מקרוב אחר התקדמות הפעילות בנושאים שעלו בפגישה עם ראש העיר אכן מתבצעים ומתקיימים, יו"ר דגל התורה בעיר גרשון ברלין הציג בפני מקלב וצוותו את התפתחות העיר וההתקדמות התהליכים ופתיחת שנת הלימודים שרשמה גידול ניכר בכיתות הלימוד החדישות והמבינים החדשים כאשר במקביל מקלב ניתח יחד עם הפעילים את תוצאות הבחירות בעיר והשפעתם על השלטון המקומי בעיר, מקלב הודה לפעילים שתרמו ממרצם וזמנם למען המערכה.

בפגישה עלה הצורך בהתפתחות הר יונה ונוף הגליל כמקום נוסף שיהווה פתרון חלקי למצוקת הדיור החרדי יחד עם מקומות נוספים בארץ שיביאו לפתרון חלקי למצוקה, כאשר נוף הגליל הינה עיר העתיד של הציבור החרדי כמקום אשר יכול להוות פתרון ממשי למצוקה כאשר כבר קיימים במקום מוסדות החינוך והתשתיות קיימים. בפגישה עלו מספר פעולות ודרכים להוצאת הדברים לפעול, יו"ר דגל התורה בעיר גרשון ברלין שיבח את פעילות מקלב למען הר יונה והקשר ההדוק של חבר הכנסת אורי מקלב עם מנכ"ל משרד השיכון מר בני דרייפוס לקידום העיר, בפגישה הציגו את התוכניות העתידיות של הר יונה ג' כדי להביא את השכונה כמקום ראוי ומתאים לבניה לציבור החרדי על כל דרישותיו הייחודיות.

עם צאתו של ח"כ אורי מקלב מהעיר הגיע תושב מסורתי מהעיר הותיקה אשר אינו נמנע על קהילת דגל התורה המקומית ושיבח את העשייה למען הקהילה כאשר הוא מסביר לרב מקלב את היות הקהילה קרן אור רוחנית לכל תושבי העיר "כאשר יש בעיר מרכז לתפילה ותורה דבר זה משליך לא רק על תושבי השכונה אלא על כל העיר כולה" אמר לרב מקלב.