צפו: בתוך שעות, הפך ה'בידוד' למלון

הצצה מרטיטה לחדר הבידוד בביה"ח שיבא שבתל השומר, ששודרג וקושט ואובזר כולו מכף רגל ועד ראש, בעקבות התגייסות לקריאתו של מאיר קווין • קשה להישאר אדישים אל מול מראה שכזה

מי כעמך ישראל: ביום חמישי, שלהי חודש אלול, ערב יום הדין, ימים ספורים לפני פרוס עלינו הימים הנוראים והשנה החדשה הבעל"ט, בעוד עם ישראל כולו בהיערכות מקסימלית רוחנית וגשמית, ובקניות הרבות לחג, ישנם גם אנשים בינינו, מאחינו ובשרנו, שמתמודדים ל"ע עם הכנות שונות לחלוטין לקראת "יום הדין" האישי שלהם, כשעתידם לוט בערפל.

במהלך היום התקבל במוקד "רפואה ושמחה" אונליין מקרה קשה של אשה, בעלת משפחה, אמא לילדים רכים, החולה במחלה האיומה ל"ע שנתגלתה לאחר לידה, כשהיא עומדת לאחר השתלת מח עצם שלא צלחה, וצפויה להיכנס עוד לפני החג לחדר בידוד בבית החולים, לקראת ניסיון השתלה נוסף, ו"לבלות" שם בבדידות נוראה במשך קרוב לחודש ימים! במהלך כל תקופת החגים, כשעם ישראל יסב את סעודות החג, ולאחמ"כ בסוכות, יישב בסוכת עורו של לויתן, באחדות עם כל המשפחה והצאצאים, היא תהיה שם בבדידות, בתחושה שקשה לתאר.

מנכ"ל "רפואה ושמחה" מאיר קווין המורגל בפרויקטים של חסד בכל רגע נתון על פני כל נקודה בעולם, לא חשב פעמיים ופנה לעם ישראל באמצעות קבוצת "חלומות און ליין" של הארגון, המגשימה חלומות וממתיקה לא מעט רגעים קשים לחולים ומוגבלים, בבקשה לסייע בכל דרך שניתן כדי להמתיק לאותה אשה את הבדידות וע"י כך להעביר לה את המסר הברור – "גם בבידוד, את לא בודדת ולא מבודדת. עם ישראל כולו איתך".

חברי הקבוצה הנפלאים התייצבו מיד למשימה אותה ריכזו מתנדבות הארגון, נשות חסד יקרות. עם ישראל המחפש לצבור זכויות ליום הדין הראה את יופיו הפנימי ומידת החסד הטבועה בו, ובתוך רגעים ספורים התגבשה לה רשימה מרגשת הכוללת קישוט ואבזור חדר הבידוד עד לפרטים הקטנים, כלי מיטה, ביגוד, תכשיטים, חלוקים, סבונים, ערכות איפור וטיפוח, ומה לא? כל פריט המעניק תחושה נעימה ועליזה של הפגת בדידות, של השתתפות בלב ונפש, במסגרת האפשרויות הניתנות במצב כזה, ובנוסף עוד פריטים רבים אשר אינם מפורטים כאן ונראים, למען החולה ובני משפחתה היקרים, הדואגים לה כל כך.

השארת תגובה