נכי צה"ל 'הרימו כוסית' לשנה החדשה

הרמת כוסית
הרמת כוסית

אמש התקיימה הרמת כוסית של ארגון נכי צה"ל לרגל השנה החדשה, בבית הלוחם בתל אביב.

האירוע התקיים במעמד סגן שר הביטחון הרב אלי בן דהן, יו"ר אגודת הידידים של נכי צה"ל האלוף (במיל') אליעזר שקדי, יו"ר ארגון נכי צה"ל עידן קלימן, מנכ"ל ארגון נכי צה"ל אבי לרמן, יושבי ראש מחוזות, בעלי תפקידים ואורחים רבים.

סגן שר הביטחון הרב אלי בן דהן, סיכם את תקופת כהונתו כסגן שר הביטחון ואמר: "במשך ארבע שנים בהן כיהנתי כסגן שר הביטחון, אחת המטרות שלי היתה לשפר את מעמדם של נכי צה"ל. אני מסיים את תפקידי בסיפוק ולאחר שסוף סוף הוקמה ועדה שעומד בראשה אדם שרוצה לשנות את היחסים בין אגף השיקום לנכי צה"ל. אני אשמח אם חלק מהתוכניות שהצעתי לטובת שיפור הקשר, יתממשו ויתגשמו. כפי שאני מכיר את היו"ר הנבחר עידן קלימן, הוא לא יוותר ואני אומר לכם אל תוותרו, כי כל מה שאתם דורשים מגיע לכם בצדק. בזכות העמידה האיתנה שלכם אתם תגיעו ליעדים שלכם. אתם צודקים במאבקכם ומאחל לכם שתצליחו".

יו"ר ארגון נכי צה"ל עו"ד עידן קלימן בירך ואמר: "אנחנו יודעים מה אנחנו עושים ומה אנחנו רוצים, יש לנו שאיפות וחלומות להגשים. זה למעשה מה שמאחד את כל הנמצאים פה – כולנו פה מגשימים חלומות והופכים רסיסים ושברים לדברים גדולים וחזקים. יחד נחלום ונגשים. מאחל לכולם בריאות שלמה, החלמה ושנה טובה לכל פצועי צה"ל".

האלוף (במיל') אליעזר שקדי, יו"ר ארגון הידידים של נכי צה"ל אמר: "מה שנעשה כאן הוא לגרום לפצועים לעלות על מסלול של עצמאות ולעבור מחושך לאור. אי אפשר לעשות ולתת לאחרים בלי לב גדול. כל מי שיושב פה הוא עם לב גדול ומה שאתם עושים פה הוא נתינה ענקית ולמען האחר ולמען עם ישראל".

במסגרת הרמת הכוסית העניק יו"ר הארגון עידן קלימן תעודות הוקרה לשלושה אנשים שהקדישו את חייהם למען נכי צה"ל.

ד"ר דן דולפין, הרופא הראשי לשעבר באגף השיקום של משרד הביטחון; צפרא דוויק – מנהלת מחוז דן לשעבר; ורחל נתן – מנהלת מחוז תל אביב לשעבר.

השארת תגובה