קורסים חינם למפוטרי חברות הסלולר

המרכז להכשרה להיי טק, האקריו, יציע לשלושה חודשים את קורסי המיון שלו, בעלות של כ- 1,000 ₪ לקורס, בחינם למפוטרי חברות הסלולר

סמרטפון
סמרטפון

האקריו מתגייסת לטובת מפוטרי הסלולר: איתי בר נחום, מנכ"ל האקריו פונה היום בפוסט בעמוד הפייסבוק של החברה למפוטרי החברות להצטרף לענף ההיי טק ומאפשר להם לקחת חלק בחינם בקורסי המיון של החברה. בין הדברים כותב בר נחום בפוסט כי:

"התעוררנו הבוקר לחדשות לא מעודדות. כבר שכחנו במדינה איך נראים גלי פיטורים ומה עובר על מי שאיבד את עבודתו. אבל כמי שגדל כאן בשנות השמונים, החוויה הזו צרובה אצלי בזכרון. הסלולר חוטף היום מכה, אבל במגזרים אחרים במשק צריכים עובדים ומהר. ההיי טק צריך מקצוענים מסוגים שונים- מתכנתים, אנשי בדיקות תוכנה, מקצועני דיגיטל, מנהלי רשתות. אנשים מתחומים מגוונים, מרקעים שונים. אבל קשה לעשות את הצעד הראשון, וקשה לעבור למקצוע מבוקש.

לכן, אנחנו רוצים לעשות משהו אחר. אנחנו מתכוונים לפתוח לשלושה חודשים את קורסי המיון שלנו בחינם, למפוטרי חברות הסלולר. הקורסים האלה לא ארוכים והם יאפשרו לכם להבין האם אתם רוצים ויכולים להתמקצע באמת בתחום אחר, בו יש ביקוש רב במשק. זו העזרה שאנחנו רוצים ויכולים לתת, והיא מושטת החל מהיום".

השארת תגובה