ליברמן: "נתניהו הוכיח שהוא האדם הגמיש בעולם"

ההיסטוריה הוכיחה שכשביבי רוצה הוא האדם הגמיש בעולם. אני מקווה שאת אותה גמישות הוא יגלה גם במו"מ מול "כחול לבן", ויפסיק את משחק ההאשמות בגלל מי הולכים לסבב בחירות שלישי

גפני פרוש וליברמן
גפני פרוש וליברמן

יו"ר מפלגת ישראל ביתנו, ח"כ אביגדור ליברמן שממשיך להוציא את המיץ למערכת הפוליטית, ממשיך בשיגור העקיצות והרמיזות כלפי ראש הממשלה ובהודעה שפרסם הבוקר קרא לנתניהו להתגמש בנושאי דת.

"אתמול ראינו ושמענו את ארדואן משתלח בישראל מעל בימת האו"ם, ובעקבות כך את נתניהו, שביוני 2016 הוביל את ההתנצלות בפני טורקיה, פותח במונולוג סוחף נגד ארדואן, שנועד להסיח את הדעת מהבעיות השוטפות והמרובות שלנו", פתח ליברמן את ההודעה.

בהמשך עבר למתקפה אישית וישירה נגד ראש הממשלה, "מאז הבחירות ב- 9 באפריל ראינו את הגמישות ללא גבולות שגילה נתניהו ואת הפעלולים שלו. מזעקות השבר "הערבים נוהרים לקלפיות" וחוק המצלמות, ועד למגעים קדחתניים עם הרשימה המשותפת, כולל בל"ד באמצעות ח"כ מיקי זוהר ונתן אשל, והנכונות להעביר לאבי גבאי עד חצי המלכות העיקר לשמור על כיסא ראש הממשלה".

לדבריו, "ההיסטוריה הוכיחה שכשביבי רוצה הוא האדם הגמיש בעולם. אני מקווה שאת אותה גמישות הוא יגלה גם במו"מ מול "כחול לבן", ויפסיק את משחק ההאשמות בגלל מי הולכים לסבב בחירות שלישי, ואולי נתבשר עוד לפני ראש השנה שלפחות ברמת העיקרון יש ממשלה אשר תתפנה סוף סוף לטפל בבעיות הביטחון והכלכלה, במיוחד על רקע גל הפיטורין הצפוי במשק".

תגובה אחת
  1. ברכות ליהדות התורה על הורדת מנדט
    וקדימה לאופוזיציה גם שס וגם הבית היהודי הפעם חייבים ממשלה בלי חרדים רו דתיים אר ורק חילונים

השארת תגובה