שנה חדשה בראש שקט

לקראת שנה חדשה, כאשר כל אחד מחפש במה להדר, במה לשנות את עצמו, במה להוסיף בטוב, איך אפשר לקחת עוד קבלה טובה שתהיה לנו למליצת יושר ביום הדין, זו הזדמנות מצוינת לרכוש את המזגן האיכותי של 'אלקטרה', ולדעת בידיעה גמורה שהוא הידור מצוות שבת, ושמירתה ללא כל חשש

הרחוב החרדי הוכיח מזמן את המאמצים הגדולים שהוא מוכן לעשות למען כבוד השבת, ולקידוש ערכי העם היהודי החשובים והנאצלים. כאשר נפוצה לפני קצת יותר משנה, התובנה בקרב עם מקדשי שביעי, כי בנושא המזגנים החדשניים שהולכים ומציפים את השוק יש בעיות של חשש חילול שבת, הציבור הוכיח במעשים כי הוא מקדש את השבת.

חברת המיזוג הגדולה והאמינה בקרב הציבור, 'אלקטרה', הראשונה שהציגה את הפתרון היעיל והאיכותי ביותר בדוגמת סדרת מזגנים 'שומרי שבת' בכשרות בד"ץ מהדרין של הרב רובין שליט"א, ובאישור המכון הטכנולוגי להלכה מיסודו של הרה"ג לוי יצחק הלפרין זצ"ל, כאשר הם מיוצרים מלכתחילה באופן מיוחד עם התקן שבת המובנה בתוך המזגן, מבלי לפגוע באיכות המוצר ומבלי להצטרך לשלם על התקנה נוספת של התקני שבת חיצוניים.

תוך זמן קצר הבין הציבור את המשמעות של מזגן ללא חשש חילול שבת, והלך לדרוש את המזגנים החדשים. "אין לקוח שלא שאל על מזגן בכשרות בד"ץ מהדרין", אמרו המתקינים ובעלי החנויות.

עכשיו לקראת שנה חדשה, כאשר כל אחד מחפש במה להדר, במה לשנות את עצמו, במה להוסיף בטוב, איך אפשר לקחת עוד קבלה טובה שתהיה לנו למליצת יושר ביום הדין, זו הזדמנות מצוינת לרכוש את המזגן האיכותי של 'אלקטרה', ולדעת בידיעה גמורה שהוא הידור מצוות שבת, ושמירתה ללא כל חשש. אדם שכבר עומד לרכוש מזגן, עדיף לו לדעת שהוא רוכש את המזגן האיכותי ביותר גם מצד המקצועיות של המוצר עצמו, וגם מבחינת מעלת הכשרות שלו.

חברת 'אלקטרה' מיזוג אויר ואקלים, חשפה לאחרונה פיתוח פורץ דרך בתחום המיזוג, החלה לשווק את המיני מרכזי היחיד בעולם בעל טכנולוגיה להשקטה אקטיבית בשם Electra Mute המאפשר פעולה חרישית ביותר של יחידת המיזוג הפנימית ללא כל פגיעה בביצועי המזגן. לכן כיום מזגני 'אלקטרה' הם השקטים ביותר, בעלי עוצמה גבוהה, ונותנים לכם שקט לא רק ברמה הפיזית, אלא גם ברמה של השקט הנפשי כיהודים שומרי תורה ומצוות שמחפשים להדר ולדעת שעשו הכל למען כבוד השבת והאדרתה.

מתקדמים למזגני 'אלקטרה', ונהנים מכל העולמות.

השארת תגובה