גבעת אלונים בקריית אתא: הבנייה בעיצומה

פרויקט גבעת אלונים בקריית אתא הנבנה על ידי חברת שרביב קרדיט צילום סקייווקר צילומי רחפן
פרויקט גבעת אלונים בקריית אתא הנבנה על ידי חברת שרביב קרדיט צילום סקייווקר צילומי רחפן

חברת שרביב מקימה את פרויקט גבעת אלונים בקריית אתא הכולל 622 יח"ד בבניה רוויה וצמודי קרקע. הבנייה בפרויקט נמצאת בעיצומה ועד כה אוכלסו בפרויקט כ-450 משפחות. נכון להיום נמצאים בבניה ובשיווק, בין השאר, מגדל בן 18 קומות, בניין בן 10 קומות, בניין בוטיק בן 6 קומות ו-28 צמודי קרקע. סה"כ יש בפרויקט כ-120 יח"ד בבניה פעילה. בתקופה הקרובה צפויות להתאכלס בשכונה כ-10 משפחות נוספות, וכן צפויים היתרים ל-38 צמודי קרקע נוספים.

כיום יש בשכונה 5 גני ילדים ובית ספר יסודי שלאחרונה נבנה אולם ספורט הצמוד אליו, פארק מרכזי של השכונה הכולל מתקני שעשועים רבים ומגוונים, וכן גינה ציבורית נוספת המשרתים את דיירי השכונה.

לדברי  שרה אילין, סמנכ"לית השיווק של חברת שרביב "הפרויקט והשכונה ממשיכים לצמוח כקהילה מגובשת. מתוקף היותה שכונה חדשה היא מתוכננת מראש בראייה הוליסטית ותכנון מא' ועד ת', עם התייחסות לכל השטחים הבנויים והציבוריים והפיתוח הסביבתי.  מבחינת הרוכשים אין ספק שיתרון משמעותי של שכונה חדשה הוא שכל התשתיות בה חדשות לחלוטין – בין אם מדובר בכבישים, מערכת מים וביוב, תאורה, גני ילדים ובתי ספר ועוד. הפרויקט עצמו נבנה בצורה מדורגת, וכך למרות שמדובר בפרויקט גדול, התרחבותו לא פוגעת באיכות החיים של המשפחות שכבר אוכלסו".

פרויקט גבעת אלונים, הכולל 622 יח"ד בבניה רוויה, בנייני בוטיק וצמודי קרקע, נבנה כשכונת מגורים בעלת אופי כפרי, עם שטחים ירוקים רחבי ידיים, שבילי אופניים, גן משחקים לילדים, רחובות מרוצפי אבן ומערכת כבישים בטוחה. גבעת אלונים ממוקמת מצפון לשכונת גבעת טל, מצפון-מערב למחלף סומך וכ-10 דקות נסיעה מהקריון. השכונה תיהנה מנגישות גבוהה לצירי תנועה, בדגש על יציאה נוחה לכביש 6 וכן מקו רכבת שעתיד לעבור בסמוך לשכונה. השכונה תוכננה מתוך תפיסה מודרנית של התחשבות בסביבה הירוקה המקיפה אותה.

לפרטים נוספים: http://www.givat-alonim.co.il/

השארת תגובה