תחילת הסוף // טורו של עו"ד אבי בלום

אם תוצאות המדגמים המתוקנים יהפכו לתוצאות האמת ניתן יהיה לסכם ולומר שביבי פונה על אלונקה ממעון ראש-הממשלה על ידי הבוחר – גם אם יצליח לעשות את הבלתי ייאמן

נתניהו
נתניהו

מוקדם להספיד את נתניהו על סמך מדגמי הערוצים שטעו לגביו בעבר – כמעט בכל המערכות. ועדיין, בזהירות המתבקשת ואם לא יתרחשו שינויים דרמטיים במהלך ספירת האמת, ניתן להצביע על האיש כמפסיד הגדול של בחירות 2019 מועד ב׳. הציון המסתמן: נכשל.

האיש שגרונו ניחר מרוב שידורי לייב ושערות ראשו התבדרו לכל עבר בסיורי השווקים, הציב לעצמו במערכה הנוכחית שנכפתה עליו שתי מטרות: האחת, לצלוח את אחוז החסינות ולגבש סביבו 61 ממליצים, שגם יסכימו להרים את ידם בעד חסינותו המשפטית. המטרה השנייה הייתה לנקום בליברמן שהביא אותנו עד הלום ולהוריד אותו מתחת לאחוז החסימה. אם המדגמים לא טועים דרמטית, הרי שבשני היעדים נרשם כישלון חרוץ כשהתוצאה שהושגה – הפוכה. אם תוצאות המדגמים המתוקנים יהפכו לתוצאות האמת ניתן יהיה לסכם ולומר שביבי פונה על אלונקה ממעון ראש-הממשלה על ידי הבוחר. גם אם יצליח לעשות את הבלתי ייאמן ולשרוד את סבב ההמלצות אצל הנשיא, הרי שהיועמ״ש מנדלבליט עוד ישליך אותו מבלפור עם הגשת כתב אישום בעבירת השוחד. במבחן ההמלצה נותר אפוא להמתין ולראות, האם המלצת הנשיא תקדים את המלצת היועמ״ש…

במגרש של המפלגות הבינוניות, שני המרוויחים של הלילה שהיו עד לא מכבר החברים הכי טובים, מצאו עצמם במערכת הבחירות הנוכחית בשני עברי המתרס. איווט ליברמן ואריה דרעי, שאת שניהם יחד וכל אחד לחוד הפרשנים כבר מיהרו להספיד והסוקרים מיקמו אותם מתחת לאחוז החסימה במערכת הבחירות הקודמת, המציאו את עצמם מחדש והנהירו רבבות מצביעים חדשים לקלפיות. עד למערכת הבחירות הקודמת הם ידעו להתכתש במערכת הבחירות ולהסתגר בחדר אחד עם פרסום התוצאות. לפחות בחצות הליל נראה שבפעם הזאת, רק אחד מהשניים ייכנס לחדר הממשלה. המדגמים מטים את הכף לעברו של החבר המולדבי על פני המרוקאי.

המדגמים המתוקנים של הלילה הלבן הולכים ומשחירים את האופק. למצביעים החרדים נותר רק לקוות, שחרף התוצאות העגומות של הגוש, המתמטיקה הפוליטית תגבר על רוח ההסתה, והגדלת הכוח החרדי, הן של ש״ס והן של יהדות התורה שהוכיחה גם היא את שלה, תגרום לכך ששלטי ההסתה באיילון על ממשלה חילונית – לא יהפכו למצע הממשלה החדשה.

הטור המלא יתפרסם מחר ברשת ׳קו עיתונות׳

5 תגובות
  1. חחחחחח סוף סוף הבנתם שהיהודים הצביעו רוב לנתניהו. גנץ רק יהודים 43 מנדטים. אז ביבי ראש הממשלה על אפכם ועל חמתכם. גוש השמאל ללא ערבים מחבלים מכווץ. הבנתם?

  2. הרוב קבע מדינת כל העמים ערבות הדדית עם חופש בחירה לכולם 75% זה הרוב !!!

  3. צריך לחקור הסיבה והגורם לבחירת ערבים, בכפרים רבים ובמספרים גדולים, ולבדוק גם הקשר בין דרעי לבין המצביעים הערבים.
    ראינו למשל, בתוכנת של צביקה הדר וקמיל פוקס, דוגמית להצבעות הערבים בדרני, עם הסטנדאפיסט מוחמד נעמה, שתושה הכפר מספר, מדוע הוא בחר בדרעי. נזקק לאישור תושבות לקרוב משפחה משכם, ודרעי נתן לו.
    נציג ש"ס בכפר תמרה, ערבי, תושב טמרה, נע. צר לאחר שהכניס פתקי הצבעה רבים של ש"ס.
    התופעה. רחבה ומקיפה כל הארץ. דרעי משלם למצביעים הערבים כדי שיצביעו עבורו, מהצפון הרחוק ועד הדרום, לרבות ביישובי הבדויים, יש לדרעי מאיכרים, א שי קשר.
    זוכרים את שר הפנים דרעי קורע, מגוזל שטחים ממושב בית חנניה הסמוך לזיכרון יעקב, על מנת לפחם לכפר הערבי גיסר אלזרקא.
    הסוף לשחיתות ולשחיתות של דרעי.
    בדיקה פלילית מעמיקה

  4. צריך לבדוק איך בכל מערכת בחירות מתרחשת תחיית מתים במגזר החרדי….

  5. תמשיכו לחלום הוא יחזור ובגדול

השארת תגובה