פרויקט מוזיאון רזידנס בירושלים

המזרקה בפרויקט מוזיאון רזידנס
המזרקה בפרויקט מוזיאון רזידנס

חברת דרא מדווחת על מכירת 60% מהדירות בשלב ג' בפרויקט מוזיאון רזידנס בירושלים. הפרויקט נבנה על ידי חברת האחים ישראל והוא כולל כ-140 דירות.

שני השלבים הראשונים נמכרו במלואם. שלב ג' כולל 7 בנייני בוטיק בני 3 קומות עם סה"כ 42 דירות. תמהיל הדירות כולל דירות בנות 4 ו-5 חדרים דירות גן ופנטהאוזים. מחירה של דירת 4  חדרים בפרויקט הינו החל מ-4.3 מיליון שקל.

לאחרונה נמכרו בפרויקט  דירות גן בנות 5 חדרים, בשטח של 136 מ"ר עם גינה בשטח של כ-200 מ"ר, כולל 2 חניות תמורת 5.25 מיליון שקל. דירת גן בת 4 חדרים בשטח של 125 מ"ר עם גינה בשטח של 175 מ"ר נמכרה תמורת  4.55 מיליון שקל.

לדברי דרור אוהב ציון, מנכ"ל ובעלים של חברת דרא שיווק נדל"ן  "מוזיאון רזידנס ממוקם בשכונת ניות הותיקה למורדות מוזיאון ישראל. מסורתית זו שכונה שגרים בה אנשי אקדמיה, שופטים, בעלי מקצועות חדשים, ועל כן חלק גדול מהרוכשים בפרויקט הם ירושלמים ותיקים, רובם חילונים משכילים בחתך סוציו אקונומי גבוה".

חברת דרא הוקמה בשנת 1996 ומתמחה בשיווק פרויקטי נדל"ן, עד היום שיווקה בהצלחה יותר מ-5,500 דירות ברחבי הארץ. החברה משווקת מגוון רחב של פרויקטים ברחבי הארץ, כולל פרויקטים רגילים, פרויקטים של מחיר למשתכן מעורב עם מכירה לשוק החופשי ופרויקטים של התחדשות עירונית.

השארת תגובה