קניון רמות מציג: קומה חדשה, 30 חנויות נוספות

קניון רמות
קניון רמות

במעמד ראש העיר ירושלים מר משה ליאון, נחנכה הקומה החדשה בקניון, הקומה השלישית.

קניון רמות קיים במרכז שכונות צפון ירושלים מיזה 8 שנים, ומשרת עשרות אלפי תושבים. הקניון מציע לתושבי ירושלים חוויית קנייה ייחודית: שדרת מותגי אופנה, מתחם מזון מהיר, מסעדות ובתי קפה, חנויות ושירותים שונים. מיקום הקניון וקרבתו לצירי התנועה הראשיים בירושלים מאפשרים הגעה נוחה ומהירה מכל רחבי העיר.

הקומה החדשה מוסיפה לקניון 7000 מטרים רבועים, ובסה"כ יש כעת לקניון 25000 מטרים רבועים של שטחי מסחר, בקומה השלישית החדשה נוספו 30 חנויות ו 400 מקומות חנייה.

בחמש השנים האחרונות ניכרת תנופת צמיחה עצומה של קניון רמות, בעקבות מגמות פיתוח והצלחה של הקניון והחנויות מדווחים השוכרים, כי עקפו את התחזיות מבחינת כמות הלקוחות וההכנסות. עובדה, גם רשתות כמו אלדו וגולף שהודיעו על צמצום סניפים ברחבי הארץ פתחו חנויות בקניון ומרוצות מאוד.

הקניון משרת אוכלוסייה בסדר גודל של 340 אלף נפש בצפון העיר.

"לקניון רמות מגיעים גם תושבים מחוץ לעיר, שמעדיפים אותנו על פני מקומות אחרים" אומר מנכ"ל הקניון יאיר ריבלין. "מעבר לשכונות הקרובות כמו רמות, גבעת זאב, סנהדרי-ה ורמת שלמה, אנחנו מזהים אצלנו גם לקוחות שגרים במרכז ועובדים בהר חוצבים". ריבלין מגלה שמיקום הקניון על אם הדרך, הפך אותו לנקודת מפגש של פגישות עסקיות לתושבים מהמרכז, שעוצרים ברמות כדי להימנע מהפקקים של העיר."

"קניון רמות גאה להוביל את המהפכה בתחום שטחי המסחר בצפון ירושלים", אומר נתי גמליאל מנהל השיווק של הקניון, "אנחנו גאים בחוויה שאנחנו מצליחים לייצר בקניון לצד המותגים הכלליים, באמצעות תוספת של מותגים ירושלמים ותיקים כמו וופל-בר, ציון הגדול, אריק, תמנון, שאול תמרוקים, בזאר שטראוס, שנקיס בלו ברי ועוד".

הקומה השלישית בעצם הרחיבה את תמהיל המסעדות עם הוופל בר, פיצה האט, אריק הבשרית וגם שינזו הסושי הכשר למהדרין אולי היחיד בארץ שהוא חלבי, והיחיד בצפון ירושלים, והתרחבות גדולה גם בתחום האופנה עם מותגים כמו אלדו, ספרינג, הגרה, תמנון ובלוברי ועוד.

השארת תגובה