קוטג'ים אחרונים לאכלוס מיידי

אביסרור בנווה נוי - קרדיט - dvision3 (2000 x 1125)
אביסרור בנווה נוי - קרדיט - dvision3 (2000 x 1125)

קוטג'ים אחרונים לאכלוס מיידי מוצעים לשיווק בשכונת נווה נוי בבאר שבע במסגרת פרויקט צמודי הקרקע של אביסרור בנווה נוי. מחיר קוטג' בפרויקט החל מ- 1.7 מיליון שקל.

כמו כן חברת אביסרור מציעה למכירה את הקוטג'ים בתנאי תשלום ייחודיים: שלמו 10 אחוז בחוזה והיתרה באכלוס.

פרויקט אביסרור בנווה נוי ממוקם במתחם סגור רק לתושבי הקוטג'ים בשכונה המבוקשת בבאר שבע והוא כולל בסך הכל 28 קוטג'ים בני 5 חדרים. מדובר במתחם קוטג'ים ייחודי בסטנדרט בנייה גבוה, בשכונה המבוקשת נווה נוי. המיקום בקרבה למרכזי קניות ופנאי, סביבת המגורים האיכותית לילדים והחדרים המרווחים משדרגים לכם את חווית המגורים. הפרויקט נושק לטיילת שנמצאת על נחל עם גני שעשועים חדשים ופיתוח יפיפה. בפרויקט קוטג' לדוגמא ולאחרונה קיבל הפרויקט טופס 4.

לדברי יורם אביסרור, סמנכ"ל חברת אביסרור הבונה את פרוייקט הקוטג'ים נווה נוי מסביר כי העיר באר שבע, מבחינה אקלימית, מתאימה מאוד לאירוח חיצוני שכן ימי הגשם בעיר ספורים. פרוייקט נווה נוי נבנה עם ראייה אשר מתבססת על "החיים בחוץ" המתאימה לאורח החיים בדרום כך לדוגמה: גודל הגינה הינו אידיאלי, היציאה לחצר נמצאת במיקום נוח, כמו גם גודל השטח המרוצף. בנוסף התקינה החברה נקודת מים וגז חיצוניים, תשתית השקיה מתקדמת ותאורה לכל רוכש אשר יפתח את תרבות 'אירוח החוץ' בחצר ביתו.

אביסרור מציין בנוסף כי הפרויקט רושם הצלחה גדולה לאור הביקוש הגדול לצמודי קרקע בעיר. "בנוסף קיים ביקוש גדול להתגורר בשכונת נווה נוי שהיא אחת השכונות הטובות והמבוקשות בעיר. הפרויקט מוקם בחלקה המזרחי של שכונת נווה נוי המאופיינת בבנייה צמודת קרקע מה שמשווה לה אווירה כפרית ונעימה. כמו כן הפרויקט הוקם בסמוך למרכז קניות חדש, בסמוך ל-YES פלאנט וכן בסמוך לקניון MALL 7".

השארת תגובה