פרויקט חדש למכירה בראשון לציון

פרויקט TOO בראשון לציון המשווק על ידי חברת דרא קרדיט הדמייה סלע איסתא
פרויקט TOO בראשון לציון המשווק על ידי חברת דרא קרדיט הדמייה סלע איסתא

חברת דרא החלה לשווק את פרויקט "TOO" בשכונת נרקיסים בראשון לציון. מדובר בפרויקט במסגרת מחיר למשתכן המשלב גם דירות לשוק החופשי.

הפרויקט נבנה על ידי חברות סלע בינוי ואיסתא וכולל 2 מגדלים מפוארים בני 26 קומות מעל קומת מסחר. סה"כ נבנות 192 דירות מתוכן 54 למכירה בשוק החופשי. במסגרת השוק החופשי מוצעות למכירה דירות 5 חדרים ופנטהאוזים.

דירות 5 חדרים בקומות הגבוהות בשטח של כ- 130 מ"ר עם מרפסות בשטח של כ- 13מ"ר כולל שתי חניות מקורות ומחסן נמכרות החל מ-2.3 מיליון שקל.

לדברי דרור אוהב ציון, מנכ"ל ובעלים של חברת דרא שיווק נדל"ן "הפרויקט ממוקם במרכז השכונה על ציר שדרות ירושלים מרחק הליכה מפארק "גן בעברית". מבצע מכירות ייעודי לעובדי אסף הרופא הנמצא בקרבת הפרויקט זכה להתעניינות רבה, ואני צופה שהוא ימשוך ביקושים מצד משפרי דיור, משפחות צעירות בגילאי 30-45 מכל רחבי דרום גוש דן וכמובן גם משקיעים שמאמינים בהתפתחות המחיר ועליית הערך הצפויה בשכונת נרקיסים".

הנרקיסים היא שכונה חדשה שעתידה להיבנות בשנים הקרובות על מחנה צריפין המתפנה, בקצה המזרחי של ראשון לציון. תמהיל הדירות המתוכנן בשכונה יכלול בניה מעורבת במסגרת מחיר למשתכן ומכירה לשוק החופשי .

השכונה עתידה לכלול כ-4,000 דירות, מתוכן 250 דירות להשכרה לסטודנטים או לדיור מוגן. במרכז השכונה עתיד לעבור המשכו של רחוב ירושלים ולהוות את הציר הראשי של השכונה, לאורכו יוקמו בנייני מגורים עם חזית מסחרית וכן בנייני משרדים. בנוסף, בצדה המזרחי של השכונה יוקם פארק מטרופוליני גדול, שישתרע מצפון לדרום.

חברת דרא הוקמה בשנת 1996 ומתמחה בשיווק פרויקטי נדל"ן, עד היום שיווקה בהצלחה יותר מ-5,500 דירות ברחבי הארץ. לחברה חטיבה ייעודית שהוקמה המתמחה בפרויקטים מעורבים מחיר למשתכן ומכירה חופשית.

השארת תגובה