למה חשוב לבחור מומחה קידום אתרים (גם אם הוא יקר יותר מהמתחרים)?

מחשב נייד
מחשב נייד

מעוניינים לקדם את האתר שלכם בגוגל ולזכות בחשיפה גבוהה ובגידול במספר הכניסות לאתר שלכם? האם גם אתם ניסיתם לקדם את האתר באמצעות פרילנסר או חברה לקידום אתרים אך התאכזבתם מהתוצאות ומהשירות?

אם שכרתם חברת קידום אתרים שהבטיחה לכם מקום ראשון בגוגל תוך חודש או חודשיים, כנראה שבזבזתם את כספכם לשווא. תחום קידום האתרים מחייב ידע וניסיון, אין קיצורי דרך בתחום, ורק מומחים מסוגלים להגיע לתוצאות הרצויות. יחד עם זאת, עלויות קידום האתרים עשויות להיות גבוהות עבור בעלי עסקים קטנים ובינוניים, לכן חשוב לזכור כי בסופו של יום צריך לבדוק את התוצאות ואת תועלת הקידום, כלומר מהו היחס בין העלות לתמורה.

מהו תפקידו של מומחה לקידום אתרים?

מומחה קידום אתרים מתמחה בדרך כלל בשני תחומים עיקריים:

  • קידום אתרים אורגני – הקידום האורגני נועד להציב את האתר שלכם במיקום גבוה ובראש תוצאות החיפוש בגוגל, ובהתאם לצורך במנועי חיפוש נוספים.
  • קידום אתרים ממומן – פרסום ממומן באמצעות כלי הפרסום המתקדמים של גוגל, לצורך חשיפה מהירה של האתר, להגדלת מספר המבקרים באתר האינטרנט שלכם או בדף נחיתה ייעודי, ולגידול במספר הלקוחות והמכירות.

המומחה בודק את האתר שלכם כדי לאתר בעיות בקוד, בעיצוב, במבנה ובהיררכיה, הוא בודק את המתחרים שלכם, מחליט על מילות מפתח לצורך קידום ארוגני יעיל של האתר ועוד. עליו לבצע בדיקת אופטימיזציה מקיפה ומלאה של האתר, בהתאם לממצאי הבדיקה המומחה יציג בפניכם דברים שיש לתקן באתר כדי להתאימו לקידום.

זהו שלב קריטי והכרחי בקידום אתרים, ללא אופטימיזציה של מבנה האתר, קוד, היררכיה, תוכן, כותרות, דסקריפשנים וכדומה, המקדם יתקשה לבצע את מלאכתו, טוב ומקצועי ככל שיהיה.

ראוי לציין כי אחד ההבדלים המשמעותיים בין מומחה לקידום אתרים לבין גורם שאינו מקצועי, הוא הפקת דו"ח אופטימיזציה מקיף. המומחה יאתר את כל הבעית באתר ויכין עבורכם מסמך מפורט עם המלצות והנחיות כיצד ומה לתקן. כדאי לדעת כי תיקונים שיש לבצע בקוד ובמבנה האתר יהיו לרוב באחריות החברה שבנתה את האתר עבורכם, בהתאם להוראות המומחה, והמקדם ידאג להתאמת האתר לקידום אורגני וממומן.

מדוע כדאי לכם לשלם יותר למומחה בתחום קידום האתרים?

בתחום קידום האתרים יש תחרות גבוהה, הענף כולל פרילנסרים העובדים לבד, בדרך כלל מהבית, חברות קידום קטנות עם צוות של 2-5 עובדים, וחברות גדולות יותר. אגב, גודל החברה אינו מעיד בהכרח על מקצועיות הצוות והמקדמים, ויש לא מעט פרילנסרים הנחשבים למומחים בענף המורכב והמאתגר של קידום אתרים ארגוני וממומן.

העסקת מומחה לקידום אתרים מבטיחה לכם שירות ברמה גבוהה, תמורה מלאה למחיר וראש שקט. עם זאת, חשוב להדגיש כי מומחה קידום אתרים לעולם לא יבטיח לכם מקום ראשון בגוגל, ולמעשה הוא יתמקד בשתי מטרות מרכזיות – מיקום גבוה ככל הניתן בדף תוצאות החיפוש ובעיקר גידול משמעותי בכמות הפניות לאתר. ככל שתקבלו יותר פניות לאתר תוכלו לשפר את יחס ההמרה, וכך תיהנו מתוצאות עסקיות טובות יותר ומגידול במכירות.

אגב, מומחה מקצועי ומנוסה לקידום אתרים מציע שירות מקיף הכולל בין היתר אופטימיזציה מלאה לאתר, מחקר מילים וביטויי מפתח, העלאת תכנים מקורים ואיכותיים לאתר ולבלוג על פי מילות מפתח, הפצת מאמרים באתרים אחרים, בניית תשתית להחלפת קישורים, מעקב אחר קידום האתר והפקת דוחות מפורטים ללקוח.

בנוסף, מומחה מקצועי לקידום אתרים מחויב לשירות ברמה גבוהה, הוא זמין בטלפון, מגיב במהירות למיילים ובהתאם לצורך יגיע לפגישה במשרד שלכם. גם אם המומחה דורש יותר כסף עבור עבודתו, הרווח כולו שלכם כיוון שקידום מקצועי של האתר שלכם יכול להביא לשינוי משמעותי בכמות הכניסות והמכירות.

קידום אתרים מקצועי על ידי מומחים מהשורה הראשונה בארץ כדאי להזמין רק מחברת מסה מדיה. החברה צעירה ודינמית, הצוות חי ונושם את עולם האינטרנט, וכל לקוח זוכה לפתרונות מתקדמים ואפקטיביים ולתוצאות הטובות ביותר. החברה מחויבת לכל לקוחותיה, כל לקוח זוכה לליווי צמוד ולתוכנית עבודה מפורטת ומותאמת אישית.

כדאי לדעת כי מומחי הקידום של חברת מסה מדיה נחשבים לאנשי המקצוע המובילים כיום בישראל, יעידו על כך הלקוחות המרוצים וסיפורי ההצלחה שלנו. נשמח להציג בפניכם מכתבי המלצה וקייס סטאדי, כדי שגם אתם תקבלו החלטה נכונה ותיהנו מקידום אתרים שבאמת עובד.

השארת תגובה