יקב עמק האלה מזמין אתכם להיות חלק מהגשמת משאלות לילדים חולים בישראל

יקב עמק האלה ממשיך את הפעילות למען הקהילה ומשיק לקראת חגי תשרי 2 יינות ייחודיים יין לבן ויין רוזה עם תווית ייחודית – למען עמותת Make-A-Wish Israel • על כל בקבוק שיימכר, היקב יתרום 6 ₪ לטובת פעילות העמותה

אלון לוי מנכ"ל יקב עמק האלה | צלם: אייל גוטמן
אלון לוי מנכ"ל יקב עמק האלה | צלם: אייל גוטמן

יקב עמק האלה ממשיך את המסורת כמידי חג ומשיק לקראת החגים – 2 יינות ייחודיים – יין לבן ויין רוזה במהדורה מיוחדת עם תווית ייחודית למען עמותת Make-A-Wish Israel. במסגרת שיתוף הפעולה, על כל בקבוק שיימכר, היקב יתרום 6 ₪ לטובת פעילות העמותה, למען הגשמת משאלות משנות חיים לילדים החולים במחלה מסכנת חיים. שני יינות אלו מתלווים לבלנד אדום שהושק שנה שעברה בשיתוף העמותה ונמכר בהצלחה רבה.

היין הלבן עשוי מבלנד לבן מושלם לימות הקיץ החמים, המשלב את הפירותיות האופיינית לשרדונה, האופי הפריך והמחודד של הסובניון בלאן, הפרחוניות של הויונייה, והרעננות של הגוורצטרמינר. ונוכחות של פירות לבנים והדרים ונגיעה של קליפת לימון. אלכוהול: 12.5%.
מהדורה מיוחדת זו מביאה אתה לראשונה רוזה חצי יבש. ועשוי 50% פטיט סירה ו50% קריניאן
הענבים עבור יין הרוזה גודלו במיוחד עבור יין זה ונבצרו בבציר מוקדם. כל חלקה נבצרה במועד אופטימלי עבורה, תססה בנפרד ורק בסוף תהליך הויניפיקציה (התהליך היינני) הורכבו החלקים השונים אל הבלנד הסופי, היין הסופי הנו יין קריספי, רענן, קליל אך יחד עם זאת מורכב ורב שכבתי. אלכוהול: 12.5%.
יין הרוזה, שופע פרי ובעל חמיצות האוספת את היין ומלווה את כל הטעימה. סיומת ארוכה עם נגיעה של מרירות קלה וטעמי אשכולית אדומה.

את התווית לבקבוק עיצב האמן ליאור כלפון, המכהן כחבר הנהלת העמותה מזה 6 שנים ושותף מלא בפעילויות העמותה. בכל אחת מפעילויות אלו, מקדם כלפון את החשיבות והכוח של הגשמת משאלה ואת המהות של העמותה – להעניק תקווה, כוח ושמחה לילדי המשאלה. על כן, שילב כלפון בעיצוב התווית מילים אלו יחד עם ערכים נוספים של העמותה כגון: Hope, Strength, Joy, Wish, Dream.

המחיר לצרכן: 69 ₪.

יקב עמק האלה למען הקהילה |צילום: אייל קרן

יקב עמק האלה שוכן למרגלות קיבוץ נתיב הל"ה, בלב עמק האלה התנ"כי. מאז הקמתו בשנת 1998 שמים ביקב דגש על ייחודו של אזור עמק האלה ועל מיצוי כל איכויות הקרקע. היקב נחשב לאחד היקבים המתקדמים והאיכותיים ביותר בישראל, ומייצר כ -350 אלף בקבוקים בשנה, חלקם לשוק המקומי וחלקם ליצוא.

עמותת Make-A-Wish® Israel הינה חלק מארגון בינלאומי שנוסד בארה"ב בשנת 1980, שמטרתו הגשמת משאלות לבם של ילדים בין הגילאים 3-18 הנלחמים במחלה מסכנת חיים. בהגשמת המשאלה, שואפת העמותה להעניק חוויה עוצמתית ומשנת חיים לילדי המשאלה. בישראל, פועלת העמותה מאז שנת 1996 והגשימה 3,500 משאלות משנות חיים לילדים חולים.

לדברי אלון לוי, מנכ"ל יקבי עמק האלה: "מטרתנו, להמשיך ולהעניק רגעים בלתי נשכחים ועוצמתיים לילדי המשאלה ברגעים בהם הם כה זקוקים לכך. שיתוף פעולה זה, מקדם את המטרה ואנו מזמינים אתכם להיות חלק מהגשמת משאלות לילדים חולים בישראל ע"י רכישת בקבוק יין לקראת החג."

השארת תגובה