מועדון PowerCard מתרחב

קבוצת בריל מצטרפת לקואליציית הרשתות של מועדון PowerCard שיכלול מעתה 23 רשתות מובילות ובכך יהפוך למועדון הקמעונאות הגדול בישראל

כרטיס פאואר-קארד
כרטיס פאואר-קארד

מועדון PowerCard, מועדון הלקוחות הוותיק ביותר בישראל מתרחב, מצרף את קבוצת בריל לקואליציית הרשתות שמונה המועדון.

על פי ההסכם שנחתם בין הצדדים יצטרפו למועדון PowerCard 11 רשתות ומותגים נוספים מקבוצת בריל ובהם: טימברלנד, נאוטיקה, גלי, סולוג, לי קופר, ניין ווסט, איזי ספיריט, כל נעל סנטר, אן קליין, שואו אוף ולי קופר קידס. רשתות אלו יצטרפו לרשתות הנמצאות כיום במועדון: הום סנטר, טויס אר אס, תחנות דלק TEN, חנויות הנוחות+ TEN, זר פור יו, Epharma, ביתילי, סבון, אשת טורס, מגה ספורט, ג'ק קובה, סקוני וקיפלינג.

עם ההסכם החדש יהפוך מועדון PowerCard למועדון הקמעונאות הגדול בישראל עם קואליציה של 24 רשתות קמעונאיות מהמובילות במשק מכל תחומי החיים: דלק, הנעלה, ביגוד, ספורט, תיירות ועוד.

כרטיס מועדון PowerCard המשמש ככרטיס אשראי לכל דבר מתופעל ע"י חברת כרטיסי האשראי כאל והוא מקנה הנחות והטבות בכל קואליציית הרשתות החברות במועדון. על כל קנייה שמבצעים ברשתות צוברים החזר כספי של עד 7%, ומדי חודשיים נשלחת ללקוחות המחאה על סכום הקניות המצטבר למימוש במגוון רשתות המועדון. כמו כן, חברי המועדון נהנים מכל ההטבות והחוויות שמעניקה חברת כרטיסי האשראי כאל ללקוחותיה.

החל מספטמבר 2019, מחזיקי כרטיס PowerCard נהנים מהחזר כספי של 3% מהקנייה ברשתות החדשות ואלו ייצברו להחזר הכספי בכל רשתות המועדון.

החל מינואר 2020 יוכלו כלל לקוחות המועדון לממש את ההחזר הכספי שנצבר ברשתות המועדון גם ברשתות קבוצת בריל, באמצעות המחאת מועדון דיגיטלית.

ענת ששתיאל, מנכ"לית מועדון PowerCard: "אנו מברכים את קבוצת בריל על הצטרפותה לקואליציית הרשתות של מועדון PowerCard ובכך הגדלת הערך ללקוחות מחזיקי כרטיס האשראי PowerCard. אנו במועדון נמשיך לחדש ולהגדיל הערך ללקוחותינו.

אבי חולי, מנהל מועדון לקוחות Super Friends של קבוצת בריל: "אנו שמחים על הצטרפות רשתות הקבוצה למועדון PowerCard בהיצע נרחב של מותגים בינלאומיים נחשקים מתחום האופנה. בכך, הצרכן הישראלי נהנה מחווית קנייה רחבה יותר בעולמות תוכן שונים. יש לציין, כי מעבר ל-3% ההחזר הכספי שיינתן במועדון PowerCard, לקוחות החברים במועדון Super Friends של קבוצת בריל ייהנו גם מצבירה של 10% נקודות בכל קנייה, כולל כפל מבצעים. זאת מעבר למבצעי והטבות המועדון השוטפות הקיימים בו."

קבוצת בריל הינה אחת מהקבוצות המובילות בישראל בתחום ההנעלה והאופנה. הקבוצה פועלת בייצור, ייבוא, רכש ושיווק קמעונאי של נעליים, ביגוד ואביזרי אופנה אחרים. הקבוצה מפעילה בישראל במעל 200 חנויות ברחבי הארץ את רשת ניין ווסט, רשת גלי, רשת סולוג, רשת לי קופר, רשת שואוף, איזי ספיריט, אן קליין, כל נעל סנטר ולי קופר קידס וכן מייבאת ומשווקת לישראל מותגים בינלאומיים. בנוסף, הקבוצה מחזיקה יחד עם SBN 50% מפעילות נאוטיקה, טימברלנד, אימפוריום ורשת BRANDz בישראל.

השארת תגובה