בכירי העסקנים הרפואיים תחת קורת גג אחת

בכירי יועצי הרפואה בציבור החרדי התכנסו ליום עיון מיוחד ששילב הרצאות מקצועיות ומפגש בלתי אמצעי עם הנהלת לאומית בראשות ניסים אלון • "לאומית היא בית עבור הציבור החרדי. לא לחינם רבע מלקוחות לאומית הינם חרדים"

היועצים במעבדה (1)
היועצים במעבדה (1)

המקום: בנין המעבדה המרכזית של 'לאומית שירותי בריאות' באור יהודה. הזמן: יום רביעי בשבוע שעבר, בשעות הבוקר. האירוע: יום עיון מיוחד ליועצי הרפואה הבכירים במגזר החרדי שנערך ביוזמת 'לאומית שירותי בריאות'.

בזה אחר זה הופיעו בבנין המעבדה המרכזית של 'לאומית שירותי בריאות' עסקני ויועצי הרפואה הבכירים בציבור החרדי, ביניהם: (לפי סדר א"ב) הרב מרדכי אייכלר, הרב יחזקאל ברוין, הרב שמעון ברוין, הרב ראובן ברוין, הרב שמחה דרנגר, הרב אהרון ויינגרטן, הרב אשר וואלס, הרב משה חרש, הרב זיסמן טייטל, הרב משה לודמיר, הרב שמעון ליכטשטין, הרב יוסי מרגלית, הרב יצחק מלבר, הרב בני פישר, הרב חיים יצחק פלדמן, הרב אלי פריד, הרב חנניה צ'ולק, הרב יוסף צוקרמן והרב יצחק שטרן,

מהצד של 'לאומית' המתינו להם המנכ"ל ניסים אלון וכן ראש חטיבת הרפואה, פרופסור שלמה וינקר, מנהל מחוז ירושלים, מר עודד ויגרצין, מנהל מחוז מרכז, מר עודד שטמר, מנהל מחוז צפון, מר זיו ויסמונסקי ומנהל אגף המעבדות, ד"ר יותם שנהר

יום העיון נערך ביוזמתו של מנהל שיווק למגזר החרדי ב'לאומית', כחלק מהעמקת שיתוף הפעולה של 'לאומית' עם הציבור החרדי.

המשתתפים ביום העיון נהנו מכיבוד עשיר וארוחת צהרים משותפת עם בכירי 'לאומית', ושמעו הרצאות מקצועיות מהרופאים הבכירים ב'לאומית'. מי שהפיקה את האירוע היא חברת דיימונד גרופ הפקות בהנהלת מאיר מרגלית, המתמחה בהפקת כנסים, ועידות ואירועי יוקרה.

את יום העיון פתח המנחה שהודה למנכ"ל 'לאומית' על פועלו הרב למען הציבור בכלל ועל התאמת השירותים השונים לציבור החרדי ככל הניתן, ענין אליו הוא מסור בכל מאודו.

"אנחנו בלאומית חשוב לנו להכיר מקרוב את האנשים שעומדים בקשר יום יום עם הציבור, עוזרים ומסייעים ויש לנו ברוך השם שותפות נפלאה אתכם".

אחריו עלה לדבר מנכ"ל 'לאומית' ניסים אלון. בתחילת הדברים בירך אלון את המשתתפים בברכת ברוכים הבאים והודה להם על פעילותם החשובה.

בהמשך הציג אלון מצגת ארוכה על הבשורה הגדולה של 'לאומית' לציבור החרדי ובכלל, כשהוא מקדים: "לאומית היא בית עבור הציבור החרדי. לא לחינם רבע מלקוחות לאומית הינם חרדים".

"בלי להכנס לפוליטיקה, אני רק יכול לומר שבימים שבהם יש מי שמחרים את הציבור החרדי, מבחינתנו אנחנו הבית שלהם לכל נושאי הבריאות והרפואה".

השארת תגובה