כך שומרים על פירות וירקות 'טריים'

המותג הבינלאומי BEKO חושף טכנולוגיה חדשה למקררים: HrvestFresh העושה שימוש בתאורה לשימור הוויטמינים בפירות וירקות טריים כמו ביום שנקטפו

תא אחסון במקרר BEKO עם טכנולוגית EverFresh
תא אחסון במקרר BEKO עם טכנולוגית EverFresh
עכשיו באשדוד: דירה החל מ-1.100.000 ש"ח

מה היה קורה לו פירות וירקות היו יכולים לשמור במקרר על ערכם התזונתי בדיוק כמו ביום שקנינו אותם או שנקטפו בשדה, במטע או בפרדס? עתה, הודות לטכנולוגיה חדשנית של בקו, מותג מוצרי החשמל הביתיים המוביל באירופה, הם יכולים.

המותג הבינלאומי BEKO חשף את טכנולוגיית HrvestFresh אותה אפשר יהיה למצוא במקררים רבים של המותג, ב- IFA 2019 -תערוכת מוצרי הצריכה הגדולה ביותר בעולם המתקיימת בימים אלו בברלין.

הטכנולוגיה החדשנית אשר פותחה במיוחד עבור המקררים שלBEKO , משתמשת בשלושה צבעים אפקטיביים (ירוק, כחול ואדום) אשר מחקים את מחזור השמש והאור הטבעי. שילוב זה יעורר את מחזור אור היום, גם בזמן חשיכה, על מנת לשחזר את סביבת הגידול הטבעית של הפירות והירקות זמן רב אחרי שנקטפו ונרכשו. מחקרים מצאו כי טכנולוגיה זו עוזרת לשמר את רמות הוויטמין A וויטמין C לזמן רב בהרבה.

על ידי ניצול העוצמה של שילובי תאורה משתנים, הפירות והירקות נחשפים לדרך טבעית לשימור הוויטמינים, ובכך מקדמים תזונה בריאה.

Zeynep Yalim Uzun, מנהל השיווק העולמי של BEKO אמר: "אנחנו ב-BEKO מאמינים ביצירת טכנולוגיות חדשות ומוצרים חדשים המשרתים את הצורך והביקוש לרווחה של קהל הצרכנים היום. אנו יודעים כי מזון בריא אינו נגיש תמיד ולא קל להשיגו ולצרוך אותו ולכן אנו מחויבים לעשות כל מה שביכולתנו להקל על חיי הצרכנים ולשפר את בריאותם".

התפתחות זו בשוק מוצרי הצריכה הלבנים – מקררים, תנורי אפייה, מכונות כביסה, מייבשים וכו', הינה רק צעד אחד בדרך להגשמת המטרה שלBEKO : העצמת הדורות הבאים וקיום אורח חיים בריא יותר ורווחה נגישה לכלל הצרכנים.

צעד נוסף בדרך להגשמת החזון של בקו לקיום אורח חיים בריא הינו הקמפיין "לאכול כמו אלוף" אשר נעשה בשיתוף פעולה עם קבוצת הכדורגל של ברצלונה, לה בקו מעניקה חסות ויחד עם ארגון יוניצף. מטרת הקמפיין הינה מניעת השמנת יתר בקרב ילדים ברחבי העולם ולעודד אותם לבחור מזון בריא כמו כוכבי הכדורגל אותם הם מעריצים.

מקררים אשר בהם מותקנת טכנולוגיית HrvestFresh ניתן יהיה לרכוש החל משנת 2020. בישראל ניתן יהיה להשיג מקררים אלו באמצעות חברת ברימאג, המייבאת, משווקת ומפיצה את מוצרי בקו בישראל.

BEKO הינו המותג המוביל בשוק מוצרי החשמל הלבנים לבית באירופה ומותג מכשירי החשמל לבית השני בגודלו באירופה (דצמבר 2017). המותג מציג את הצמיחה המהירה ביותר בשוק האירופאי מאז שנת 2000. למעלה מ-400 מיליון צרכנים בלמעלה מ-140 מדינות ברחבי העולם משתמשים במוצרי המותג. BEKO הוא המאמץ הרשמי של קבוצת הכדורגל המובילה בעולם –ברצלונה, נותן החסות של קבוצת הכדורסל לגברים – פנרבחצ'ה והספק הרשמי של ליגת האלופות האירופאית.

השארת תגובה