אורי מקלב ביקר בבת ים וביבנה

הרב אריאל מלכה: "יתן הקב"ה בידכם כוח עצום וגדול כפי שאתם שולחא דרבנן נאמנים" ח"כ אורי מקלב: רואים בחוש את הסכנה ואת שעלול להתרחש ליהדות החרדית, חובת השעה כעת היא להתגייס למען המערכה

מקלב אצל הרב יעקב רוזין שליטא
מקלב אצל הרב יעקב רוזין שליטא

כעשרה ימים לבחירות חבר הכנסת אורי מקלב ממשיך לחרוש את השטח ולעורר את הציבור אחר הסכנות הממשיות והמידיות בממשלה שעלולה לקום ללא כוח חרדי גדול לצידה, לאחר שבסוף השבוע ביקר מקלב בערי הצפון ובמוסדות הקירוב הצפוניים הגיע הבוקר ח"כ אורי מקלב לעיר בת ים שם נועד עם רבני הקהילות החרדיות והמסורתיות במקום.

חבר הכנסת אורי מקלב פתח את ביקורו בעיר בת ים יחד עם צוות לשכתו ופעילי דגל התורה במפגש עם הרב הגאון אריאל מלכה שליט"א רב קהילת זכור לאברהם בעיר, במפגש בנוכחות הרב יונתן אלחרר נציג דגל התורה בעיר עמדו אחר צרכי הקהילה במקום תוך שמקלב מציין את הצרכים ומטפל בהם אחד לאחד באופן מידי יחד עם צוות לשכתו המרוחב שהגיע למקום.

במפגש דיברו השניים אודות המצב הנפיץ וההסתה הגואה והולכת תוך קיום הצורך לשמוע בקול מרן ורבנן גדולי ישראל שליט"א לפעול ולהפעיל למען המערכה הגדולה, הגאון הרב מלכה ציין את קרבתו לגאון הגדול הרב יהודה עדס שליט"א ראש ישיבת קול יעקב והגאון רבי בצלאל טלדאנו ראש ישיבת זהר התורה שקראו לפעול למען רשימת יהדות התורה.

לאחר מכן יצאו חברי המשלחת הנכבדה אל עבר גני הילדים של רשת הגנים הממוקמים בעיר, בסיור מקום יחד עם מנהלי גני הילדים סקרו את הצורך בפיתוח מוסדות החינוך כאשר הנוכחים מציינים כי יהדות התורה גדולה וחזקה תוכל להמשיך ולסייע למען הקהילה החרדית ודתית בעיר בת ים, מקלב סיים את ביקרו בעיר בביתו של רב קהילות אשכנז בעיר הגאון הרב יעקב רוזין שליט"א שם עמדו אחר צורכי הקהילה תוך שהרב שליט"א משבח את עבודתם של נציגי דגל התורה בכנסת.

יבנה:

עם סיום הביקור בעיר בת ים שמו את פעמיהם חברי המשלחת הנכבדה אל עבר העיר יבנה שם ביקרו בבית הספר תלמוד תורה 'סיני' שבעיר, מקלב נועד עם תלמידי בית הספר והתרשם מהישגיהם, מקלב נועד לפגישה עם מנהל בית הספר שם עמדו אחד צורכי בית הספר החל בתגבור ההסעות הנצרכים להם עם תחילת השנה עקב הגידול המבורך התלמדים וכלה בכל הפרטים הקטנים.

מנהלי בית הספר היציגו בפני מקלב תלמידים עולים חדשים מקנדה שעלו באחרונה לארץ ומצאו את מקומם בבית הספר, מקלב התפעל מידיעותיהם למרות שהגיעו רק בחודשים האחרונים לבית הספר זאת אודות לשעות התיגבור הקיימות בבית הספר.

מקלב סיכם את ביקורו בבית הספר בית יעקב 'סיני' לבנות שבעיר בניהולה של הגב' ישראלי, מקלב התפעם מהביצועים בבית הספר וציין את העיר אבן שואבת לכלל איזור תוך שתלמידי הקירוב מגעים מכל היישובים והערים בסביבה לבתי הספר בעיר, מקלב עמד על הצורך בחיזוק וביסוס בתי הספר מתוך דאגה כנה לתלמידים הרבים במקום.

השארת תגובה