בן גביר: ממשלת שמאל על שם שקד

בעוצמה יהודית מסירים את הכפפות: יו"ר רשימת עוצמה יהודית, עו"ד איתמר בן גביר, משיב למתקפות של מפלגת 'ימינה' נגד מפלגתו ותוקף את יו"ר רשימת ימינה, איילת שקד

בן גביר בכנסת
בן גביר בכנסת

בן גביר אומר כי "ל'ימינה' אין שום קמפיין מהותי ואידאולוגי – מיליוני שקלים מושקעים נטו במלחמה בעוצמה יהודית וקריאה לציבור לא להצביע לנו. איילת שקד וכל חברי ימינה יודעים היטב שעל פי כל הסקרים, עוצמה יהודית מתייצבת על אחוז החסימה, כאשר רק מעבר של עוצמה יהודית את אחוז החסימה יציל את ממשלת הימין. למרות זאת, בימינה בוחרים לירות בנגמ"ש ללא הפסקה וללא אחריות, ומנסים לפגוע בעוצמה יהודית. אם בגלל המתקפות של 'ימינה' עוצמה יהודית לא תעבור את אחוז החסימה – ממשלת השמאל שתקום תהיה רשומה על שמה של איילת שקד".

בן גביר מוסיף כי "לפני סגירת הרשימות ב'ימינה' לא הפסיקו לטעון כי כוחה של עוצמה יהודית הוא 15,000 קולות בלבד. כעת הם שוב לא קוראים את המפה נכון ושוב מסרבים ביודעין להבין ש-4 המנדטים של עוצמה יהודית יצילו את ממשלת הימין".

עוד אומר בן גביר: "כנראה שאנשי 'ימינה' בלחץ מהאופציה שלימינם יהיו סוף סוף אנשים שיכריחו אותם ליישם מדיניות ימין מעבר להצהרות. המספרים זועקים ומדברים בעד עצמם: לגוש הימין חסרים מנדטים בודדים כדי להקים ממשלה – ואלו יהיו המנדטים של עוצמה יהודית".

השארת תגובה