ליברמן: הנחיה ב'ליכוד' להפעיל אלימות בקלפי

יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן הגיע לריאיון בתכנית "פגוש את העיתונות עם רינה מצליח".

"נתניהו הוא מי שהעביר את כל עיר חברון לערפאת, מי שהצביע בעד גירוש יהודים מגוש קטיף, מי שהכשיל את חוק עונש מוות למחבלים, זה אותו נתניהו שמשלם דמי פרוטקשן לארגון טרור. מה הקשר שלו לימין אף אחד לא יודע", אמר ליברמן.

"אי אפשר לתפקד עם 61 מנדטים", הוסיף יו"ר ישראל ביתנו. "להערכתי, כל העתיד של אותה מסגרת שנקראת כחול לבן, אחרי הבחירות הם הולכים ומתפרקים. אני לא יודע מה גנץ אומר היום, לפני כמה חודשים הוא אמר אני שולח דף ריק לחרדים, אחר כך אמר רק ממשלה חילונית".

יחד עם זאת, יו"ר ישראל ביתנו הדגיש כי אם נתניהו יכריז על ממשלת אחדות בלי חרדים, "בלי סמוטריץ' ובלי רפי פרץ, אין שום סיבה שלא אמליץ עליו", אמר ליברמן והוסיף: "אני רוצה ממשלה עם כחול לבן ועם הליכוד, הרבה פחות מעניינת אותי שאלת ראשות הממשלה אלא איזו ממשלה תקום, האם זאת תהיה ממשלה של אחדות לאומית בלי חרדים, בלי משיחיים, בלי הרשימה המשותפת, בלי מרצ, זה מה שצריך".

"אני לא חושש מזמן", הבהיר. "הציבור יודע להבדיל בין המקור לחיקוי. ההכרעה האמיתית בבחירות האלה זה לא בין גנץ לביבי, אלא בין ישראלי ביתנו לבין ישאל של סמורטיץ' ורפי פרץ ואריה דרעי וליצמן".

במהלך הריאיון יו"ר ישראל ביתנו התייחס לחוק המצלמות ואמר: "מבחינתו של נתניהו מצלמות זה כמו אוטובוסים עם הערבים שנוהרים לקלפיות, אז הוא התנצל, גם הפעם, זה רק גימיק כדי לדרבן כדי את הפעילים שלו, סוף סוף הוא מצא את האויב. אני תומך במצלמות גם אצל החרדים, אצל כולם אבל חייבים בנוסף להעביר את חוק חובת ההצבעה. זה יום חופש ואנשים לא באים להצביע. אנחנו הגשנו הצעת חוק – מי שהכשיל אותה זה הליכוד יחד עם החרדים. אצלם יש 120 אחוזי הצבעה, ראיתי את זה במאה שערים".

"אנחנו מקבלים מידע ממטה העולים של הליכוד כי יש הנחיה שבאותם קלפיות שם ישראל ביתנו חזקה, להביא צוותים מתוגברים ולהפעיל אלימות ברוטלית, ליצור קטטות, ליצור תוהו ובוהו, ליצור ממש מצב שייפסלו את הקלפיות, ליצור אנדרלמוסיה", אמר ליברמן. "לנו זה כבר ברור – בפירוש זאת הנחיה מלמעלה להפעיל אלימות. אני מניח שזה אנשים שהם ראשי המטה, בליכוד לא היו מאשרים החלטה כזו בלי לקבל אישור בצורה מפורשת או בקריצת עין".

מהליכוד נמסר בתגובה "הדברים של ליברמן הם שקר וכזב. אף אחד בליכוד לא פועל ולא יפעל באלימות. אין שום הנחייה כזאת. ליברמן משקר כי הוא ליברמן בלחץ ומבין שהוא הולך להפסיד בשטח".