חברי הכנסת הגיעו אל האדמו"ר מקרעטשניף

אגודת ישראל בקרעטשניף
אגודת ישראל בקרעטשניף

חברי הכנסת של אגודת ישראל שביקרו במטה אגודת ישראל בקרית קרעטשניף ברחובות, התקבלו במעונו של האדמו"ר מקרעטשניף.

חברי הכנסת הציגו בפני האדמו"ר את תמונת המצב המדאיגה מפני הסכנה המרחפת על שלומי אמוני ישראל בארה"ק כאשר משנאי ה' אינם בושים להצהיר בגלוי כי כל מגמתם היא אך ורק להצר את צעדיהם של שומרי התורה והמצוות כאשר הדבר הפך לתחרות רשמית בין המפלגות השונות.

סגן שר הבריאות ח"כ ליצמן אמר, כי שבכל מערכת בחירות נהוג לציין ש"הפעם אנו עומדים בפני מערכה גורלית", הרי שהפעם הזאת אין חולק כי מדובר בשעת מבחן גורלית שהיהדות החרדית מעולם לא ידעה.

סגן שר החינוך מאיר פרוש הוסיף, כי במערכה שלפנינו אין לנו את האופציה חלילה להפסיד ולהמעיט מכוחנו, שכן אויבינו עומדים מעבר לפינה וכבר רוקמים את מזימותיהם ליום שאחרי י"ז אלול.

חבר הכנסת אייכלר ציין מדובר במאבק עיקש ושעל גדולי ישראל וצדיקי הדור להרעיש עולמות ולהרקיע שחקים בתפילתם למען לא תצלח מזימתם של משנאי ה' המבקשים לעקור את הכל.

האדמו"ר אמר כי אכן מדובר בשעה קשה וגורלית והתריע, כי אם אכן ח"ו תצלח מזימתם הרי שעלול חלילה להיווצר מכך חילול השם נורא.

"חובה עלינו לעשות ככל יכולתנו ולהשקיע את מרב המאמצים להצלחה, כל אחד בדרכו, ברור שגדולי ישראל הם שמנחים אותנו את הדרך אשר נלך בה ואין להקל ראש בכך כלל וכלל".

בהמשך ביקש האדמו"ר להעלות על נס את פועליו הברוכים של סגן שר הבריאות ח"כ יעקב ליצמן הפועל ללא לאות למען צרכי הכלל כשהוא מציין את העובדה שלעיתים מזומנות הוא נוכח באמצעות אנשים אשר אינם נמנים על חוגי שלומי אמוני ישראל, אודות הקידוש שם שמים שמחולל הרב ליצמן בעזרתו לכל פונה באשר הוא.

יו"ר אגודת ישראל יוסף קופרברג אמר לאדמו"ר כי במערכה שלפנינו אנו זקוקים לסיעתא דשמיא מיוחדת לא פחות מזו שעמדה לאגודת ישראל ברחובות בבחירות המוניציפליות.

קופרברג ציין בפני האדמו"ר את שלוחא דרבנן חבר מועצת העיר רחובות הרב פנחס הומינר הפועל ללא לאות למען צרכי הכלל כאשר שמו הטוב הולך לפניו בעסקנות הנעשית בצניעות ובענוות חן. "פנחס הומינר מחייב את כל העסקנים", חתם קופרברג.

4 קבצים מצורפים

השארת תגובה