נשיא הונדורס נפגש עם אנשי עסקים חרדים

נשיא הונדורס חואן אורלנדו הרננדס ורעיתו הגיע לביקור בעיר התורה והחסידות בני ברק ונועד עם קבוצת אנשי עסקים חרדים, מלווה במשלחת עסקית ממדינתו

נשיא הונדורס בבני ברק
נשיא הונדורס בבני ברק

כחלק מהביקור המדיני של נשיא הונדורס חואן אורלנדו הרננדס בישראל, במהלכה נועד עם ראש הממשלה בנימין נתניהו וחנך משרד סחר בעל מעמד דיפלומטי בירושלים, קיים היום האורח הבכיר מפגש עם אנשי עסקים חרדים, על מנת להכיר את עולם העסקים הישראלי לחזק את הקשר עם הקהילות העסקיות בין שתי המדינות.

בפגישה שהתקיימה במשרד הפרסום והאסטרטגיה 'שחור ולבן' בבני ברק השתתפו: איש העסקים והיזם עו"ד משה בר שלטון, יוסי אלדר סגן נשיא לשכת המסחר מקסיקו ישראל, מנכ"ל 'שחור ולבן' דודי מרדר ופורום אנשי עסקים חרדים מובילים נוספים. הנשיא הגיע לפגישה יחד עם רעייתו, שגריר הונדרס, נשיא לשכת המסחר מיגל מוניוס ומשלחת של אנשי עסקים מהונדורס המתלווה לביקורו שנועד גם לפתח את הקשרים הכלכליים עם ישראל.

גורם שהשתתף בפגישה אומר בשיחה כי "הצגנו לנשיא סקירה על העולם החרדי והייחודיות שלו, הנשיא ביקש לשמוע על אורח החיים של המגזר החרדי ואיך זה מתבטא גם מבחינה כלכלית. אנשי העסקים שהשתתפו במשלחת דנו באפשרות לשיתופי פעולה עם אנשי העסקים החרדים, הפעילים ברחבי אמריקה הלטינית.

יוזם הביקור הוא יוסי אלדר, סגן נשיא לשכת המסחר מקסיקו-ישראל, ונשיא ארגון 'פרלמנט למען ישראל' הפועל ברחבי אמריקה הלטינית להגביר את התמיכה בישראל, הן מבחינה מדינית כמו בהצבעות באו"ם, והן בנושאים כלכליים וחברתיים, כמו פתיחת לשכות מסחר ותיירות הדדיות.

השארת תגובה